کد خبر: 63717
A

اسید پاشی شوهر روی سر و صورت همسر صیغه ای در جنت آباد تهران

، روز 11 اردیبهشت مأموران کلانتری 138 جنت آباد از اسیدپاشی روی زنی 52 ساله با خبر شدند. وی به مأموران گفت شوهرم روی سر و صورتم اسید ریخته است.

اسید پاشی شوهر روی سر و صورت همسر صیغه ای در جنت آباد تهران

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ روز 11 اردیبهشت مأموران کلانتری 138 جنت آباد از اسیدپاشی روی زنی 52 ساله با خبر شدند. وی به مأموران گفت شوهرم روی سر و صورتم اسید ریخته است.

 پس از دستگیری این مرد وی ضمن اعتراف به اسیدپاشی گفت: همسرم به من بی‌توجهی می‌کرد به همین خاطر روی او اسید پاشیدم. اما صبح دیروز پس از انتقال متهم به دادسرای جنایی تهران وی با همسرش روبه‌رو شد.

زن میانسال به بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: من در یک سالن زیبایی کار می‌کردم و وضع مالی‌ام خوب بود. حدود یک سال قبل به عقد موقت فرشاد درآمدم. او تقریباً 20 سال از من کوچک‌تر است. زمانی که به من پیشنهاد ازدواج داد پاسخ مثبت دادم. روز حادثه در خانه پدری فرشاد بودیم، دوستش هم آنجا بود. دوست فرشاد در رابطه با خواهرزاده من حرفی زد که خیلی ناراحت شدم. به همین خاطر اعتراض کردم اما شوهرم به طرفداری از دوستش با من دعوا کرد.

ناگهان ظرف اسیدی را که کنارش بود و برای خودرواش گرفته بود روی من پاشید. این حادثه باعث شده که به قرنیه، گوش و دست و پای راستم آسیب برسد.متهم نیز در تحقیقات گفت: از اتفاقی که افتاده است پشیمانم، عصبانیت باعث شد که کنترلم را از دست بدهم. حاضرم ماشینم را بفروشم و هزینه درمان همسرم را بپردازم.

سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی»، معاون مبارزه جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم تا پایان تحقیقات تکمیلی در پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر