کد خبر: 64359
A

سایت الف: پرداختن به موضوعی مانند دو چرخه سواری زنان برای دلالان حاشیه امن بوجود می آورد

وقتی دغدغه مردم حضور خانم‌ها در ورزشگاه یا دوچرخه سواری آنان شود، حاشیه امنی برای بسیاری از دلالان به وجود می­‌آید، مطالبه مردم مبنی بر شفافیت و مبارزه با فساد به حاشیه می‌رود و موضوعات دست چندم به موضوع اصلی تبدیل می‌شوند.

سایت الف: پرداختن به موضوعی مانند دو چرخه سواری زنان برای دلالان حاشیه امن بوجود می آورد

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت الف نزدیک به احمد توکلی نوشت: در روزهای گذشته بحث "ممنوعیت دوچرخه سواری بانوان" و دستور دادستان اصفهان به نیروی انتظامی مبنی بر برخورد و توقیف دوچرخه بانوان و همچنین ضوابط جدید پوشش در دانشگاه تهران، موضوعاتی بودند که فضای عمومی و رسانه‌ه­ای کشور را تحت شعاع قرارداده و تبدیل به موضوع روز شدند.

موضوعات کم اهمیتی که این روزها همه در مورد آنها بحث می‌کنند و جالب اینکه جایگزین مطالبات اقتصادی مردم شده‌اند، مردمی که تا چند روز گذشته خواهان برخورد با مفسدان و برخی مسئولین درگیر پرونده‌های فساد بودند، این روزها با هدایت و طراحی برخی "اتاق فکرها" تمام هم و غمشان دوچرخه سواری خانم‌­ها یا پوشش دانشجویان یک دانشگاه شده است.

وقتی دغدغه مردم حضور خانم‌ها در ورزشگاه یا دوچرخه سواری آنان شود، حاشیه امنی برای بسیاری از دلالان به وجود می­‌آید، مطالبه مردم مبنی بر شفافیت و مبارزه با فساد به حاشیه می‌رود و موضوعات دست چندم به موضوع اصلی تبدیل می‌شوند. در صورتی که در همین چند روز اخیر بحث گرانی کاغذ و کمیاب شدن آن در عین پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار برای ورادات کاغذ، گرانی و کمیاب شدن شکر و مسائل مربوط به خصوصی های مشکل دار صورت گرفته موضوع مهمتری بوده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر