کد خبر: 64730
A

دخترها پس از فرار از خانه کجا می روند؟

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: یشترین علت فرار برای دختران از خانواده، اغفال آنها از جنس مخالف برای برقراری ارتباط بوده که متأسفانه بعد از فرار نیز اولین پیامدی که گریبان گیر این دختران می‌شود سو استفاده‌های جنسی است. وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که فرار از خانواده داشتند، سابقه فرار نداشتند، عنوان کرد: بیشتر این دختران به کانون خانواده بازگشتند و در کنار خانواده زندگی می‌کنند. صحرانورد در رابطه با وضعیت تأهل این افراد، بیان کرد: فرار از خانه تنها توسط دختران نبوده است اما آمار دختران چهار برابر پسران بوده است که بیشتر آنان نیز مجرد بوده‌اند

دخترها پس از فرار از خانه کجا می روند؟
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ دکتر علیرضا زارع رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب فرار دختران از خانواده می‌شود، ارتباط نامناسب بین دختران و پدران است، گفت: در بیشتر اوقات نظرات جنس مخالف برای هر دو طرف بیشتر مورد پذیرش است و اگر ارتباط مناسب بین دختران و پدران وجود داشته باشد دختران نیز اغفال نمی‌شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه ارتباط مناسب پدران با دختران عزت نفس دختران را افزایش می‌دهد، عنوان کرد: پدران باید در ارتباطات خود دقت بیشتری داشته باشند و ابراز علاقه بیشتری به دختران خود داشته باشند تا دختران برای دریافت احساسات جنس مخالف وارد رابطه‌های خارج از عرف نشوند.
زارع در رابطه با وظایف خانواده‌ها برای فرزندان خود که پس از فرار از خانه به کانون خانواده باز می‌گردند، تصریح کرد: باید خانواده‌ها به دنبال سرزنش کردن فرزندان خود نباشند و سعی کنند تا شرایط عاطفی مناسبی را برای فرزند خود ایجاد کنند تا دوباره به این رفتار آنان تکرار نشود.
وی در رابطه با علت اینکه فرار از خانه بیشتر برای دختران اتفاق می‌افتد، بیان کرد: به علت اینکه دختران نسبت به پسران آزادی کمتری دارند و گاهاً از طرف خانواده‌ها مورد تبعیض قرار می‌گیرند موجب می‌شود که به راحتی اغفال شوند و مکان‌های دیگری را برای تخلیه انرژی خود پیدا کنند.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت:  یشترین علت فرار برای دختران از خانواده، اغفال آنها از جنس مخالف برای برقراری ارتباط بوده که متأسفانه بعد از فرار نیز اولین پیامدی که گریبان گیر این دختران می‌شود سو استفاده‌های جنسی است.
وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که فرار از خانواده داشتند، سابقه فرار نداشتند، عنوان کرد: بیشتر این دختران به کانون خانواده بازگشتند و در کنار خانواده زندگی می‌کنند.
صحرانورد در رابطه با وضعیت تأهل این افراد، بیان کرد: فرار از خانه تنها توسط دختران نبوده است اما آمار دختران چهار برابر پسران بوده است که بیشتر آنان نیز مجرد بوده‌اند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر