کد خبر: 64989
A
معصومه ابتکار:

منتظر پاسخ قوه قضائیه در مورد لایحه تامین امنیت زنان هستیم

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره هجمه‌های چند روز گذشته علیه وی گفت: هنگامی که زن باشید و در موقعیت سیاسی و یا کاری قرار بگیرید حساسیت روی شما بیشتر خواهد بود. معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: زمانی که شما در تصمیم‌گیری هستید و روی افکار عمومی تاثیرگذار باشید حملات به سوی شما بیشتر می‌شود و مورد هجمه قرار می‌گیرید.

 منتظر پاسخ قوه قضائیه در مورد لایحه تامین امنیت زنان هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ به نقل از سایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری(اینجا) معصومه ابتکار درباره هجمه‌های اخیر در خصوص وی و خانواده‌اش گفت: هر زمانی که شما زن باشید و در موقعیت سیاسی قرار بگیرید حساسیت روی شما بیشتر خواهد بود.

معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: زمانی که شما در تصمیم‌گیری هستید و روی افکار عمومی تاثیرگذار باشید حملات به سوی شما بیشتر می‌شود و  مورد هجمه قرار می‌گیرید.

وی ادامه داد: تجربه کاری من مخصوصاً در دولت یازدهم و حتی امروز نشان داده که این موقعیت بیشتر خواهد شد.

 ابتکار افزود:  معمولا مواضع سیاسی، موضوع کار و مسائلی که با آن سر کار داشته‌ام در این قضیه موثر بوده است، اما زن بودن یکی از عواملی است که حملات را تشدید می‌کند.

ابتکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این لایحه در حال سپری کردن مراحل آخر است و امیدواریم به زودی جواب نهایی را از قوه قضائیه بشنویم

سایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری(اینجا)

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر