کد خبر: 65022
A

آیت‌الله سیستانی در دیدار با شهردار تهران چه چیزی را یادآوری کرد؟

شهردار تهران گفت: در دیداری که در نیمه شعبان با حضرت آیت‌الله سیستانی در بغداد داشتم؛ ایشان به موضوع فاصله بین مردم و مسئولان تاکید کردند و گفتند نباید این فاصله زیاد شود.

آیت‌الله سیستانی در دیدار با شهردار تهران چه چیزی را یادآوری کرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پیروز حناچی در یادواره هزار شهید منطقه 10 که عصر روز گذشته با حضور حجت الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، حسین بحیرایی شهردار منطقه 10، برگزار شد، اظهار کرد: همکاران ما در شهرداری تهران امسال این توفیق را داشتند که در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کنند و در عرصه خدمت‌رسانی حضور فعالی را داشتند.

وی با اشاره به حضور پرسنل شهرداری تهران در مناطق‌ سیل‌زده خاطر نشان کرد: حضور در دشت آزادگان، مناطقی چون سوسنگرد و... از جمله محله‌هایی بودند که نیروهای شهرداری برای خدمت‌رسانی حضور فعالی را داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: حضور پررنگ قشرهای مختلف مردیم از جمله افراد دارا و ندارا، کوچک و بزرگ در حمایت از سیل‌زدگان نشاندهنده مشارکت قابل توجه مردم و حمایت از سیل‌زدگان بود و همه تلاش کردند تا میزان خسارت‌ها به سیل‌زدگان کاهش پیدا کند.

حناچی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) بارها و بارها به این موضوع که نباید فاصله بین مردم و مسئولان زیاد شود، تاکید داشت، افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها در فرمایشات‌شان به این موضوع اشاره داشته‌اند. به طوری که در دیدار اخیری که بنده در نیمه شعبان امسال با حضرت آیت‌الله سیستانی در بغداد داشتم، ایشان نیز به این موضوع تاکید داشتند و آن را یادآوری کردند.

وی تاکید کرد: ما خاک پای همه خانواده شهدا و همه آنهایی که زحمت کشیدن هستیم و قطعاً همه تلاش‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف ذره‌ای از فراغ فرزندان را برای پدران و مادران و خانواده آنها جبران نخواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر