کد خبر: 65045
A

غلامحسین اسماعیلی: کسی تاکنون بازداشت نشده است/ آمبولانس حامل جسد میترا استاد در حال خروج از ساختمان محل سکونت او+ تصویر

جسد میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی از محل قتل خارج شد.

غلامحسین اسماعیلی: کسی تاکنون بازداشت نشده است/ آمبولانس حامل جسد میترا استاد در حال خروج از ساختمان محل سکونت او+ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ جسد میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران که امروز با ضرب ۵ گلوله به قتل رسید، از آپارتمان محل سکونت او واقع در سعادت آباد تهران، خارج شده است. 

 

همچنین غلامحسین اسماعیلی در گفت‌و‌گو با  فارس گفت: بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع قتل حاضر شده و اطلاعات و مستندات این حادثه در حال جمع‌آوری است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های مربوط به کشف جرم و پزشکی قانونی به همراه پلیس آگاهی مستندات این حادثه را جمع‌آوری می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درباره هویت قاتل و انگیزه قتل تا این لحظه هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم و تاکنون کسی در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.

بر اساس آخرین جزئیات این پرونده که از سوی پلیس آگاهی اعلام شده، میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران در یک برج به قتل رسید.

ساعت 12:30 دقیقه امروز 7 خرداد، وقوع این قتل به پلیس 110 اعلام شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالیکه به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

هم‌اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر