کد خبر: 65062
A

«اختلاف شدید، انگیزه شهردار سابق برای قتل همسرش/ادعای شهردار سابق: همسرم مرا تهدید میکرد

شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت‌وگو با همشهری گفت: دقایقی پیش شهردار سابق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی مرکز در چهارراه شاهپور خودش را تسلیم و به قتل همسرش اعتراف کرد. او ادامه داد: متهم در نامه‌ای که از خودش به جا گذاشته بود، به طور کامل از انگیزه‌اش برای قتل همسرش گفته و آن را شرح داده بود و ما از همان ابتدا می‌دانستم که جنایت توسط او صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه شهردار سابق تهران با همسرش اختلافات شدیدی داشته است گفت: سلاحی که متهم در جنایت از آن استفاده کرده نیز از وی کشف شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. در همین حال یک منبع آگاه نیز گفته: شهردار سابق تهران از سوی همسرش به شدت تهدید می‌شد. متهم مدعی شده که همسرش وی را تهدید کرده بود که همه چیز را رسانه ای می‌کند و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفته است

«اختلاف شدید، انگیزه شهردار سابق برای قتل همسرش/ادعای شهردار سابق: همسرم مرا تهدید میکرد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت‌وگو با همشهری گفت: دقایقی پیش شهردار سابق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی مرکز در چهارراه شاهپور خودش را تسلیم و به قتل همسرش اعتراف کرد. 

 

او ادامه داد: متهم در نامه‌ای که از خودش به جا گذاشته بود، به طور کامل از انگیزه‌اش برای قتل همسرش گفته و آن را شرح داده بود و ما از همان ابتدا می‌دانستم که جنایت توسط او صورت گرفته است.

 

 وی با اشاره به اینکه شهردار سابق تهران با همسرش اختلافات شدیدی داشته است گفت: سلاحی که متهم در جنایت از آن استفاده کرده نیز از وی کشف شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

 در همین حال یک منبع آگاه نیز گفته: شهردار سابق تهران از سوی همسرش به شدت تهدید می‌شد. متهم مدعی شده که همسرش وی را تهدید کرده بود که زندگی اش را نابود می‌کند و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفته است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر