کد خبر: 65214
A

سخنگوی قوه قضائیه: از نیامدن مهناز افشار تلقی فرار نداریم/ مهناز افشار: به خانه ام باز خواهم گشت

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده شکایت از مهناز افشار و احضارش به دادگاه گفت: «خبری که من درباره پرونده خانم مهناز افشار دارم این است که ایشان تا الان به ایران نیامده‌اند اما ما از این نیامدن تلقی فرار نداریم.»

سخنگوی قوه قضائیه: از نیامدن مهناز افشار تلقی فرار نداریم/ مهناز افشار: به خانه ام باز خواهم گشت

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده شکایت از مهناز افشار و احضارش به دادگاه گفت: «خبری که من درباره پرونده خانم مهناز افشار دارم این است که ایشان تا الان به ایران نیامده‌اند اما ما از این نیامدن تلقی فرار نداریم.» غلامحسین اسماعیلی توضیح داد: «وکیل خانم افشار اعلام کرده است که خانم افشار قصد بازگشت به کشور را دارد و به ایران بازخواهد گشت.» 13 اردیبهشت عبدالصمد خرمشاهی وکیل مهناز افشار اظهارکرد: موکلم در خارج از کشور است و در صحبتی که با من داشت گفته که تابع قوانین و مقررات است و اصلا فکر نمی‌کرده که اتهامی متوجه او باشد و مشکلی ایجاد کند و به محض اینکه به ایران برگردد در اولین فرصت در مرجع قضایی مربوطه حاضر خواهد شد. وی افزود: آنچه که در ظاهر شنیدیم این است که آقای دریاباری و وکیلش از موکلم شکایت کرده‌اند و اتهامش تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب ذکر شده که با نیابت قضائی، پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده است. خرمشاهی تصریح کرد: «تشخیص اینکه نوشته و اظهارنظر خانم افشار وصف مجرمانه دارد یا خیر، با مرجع قضائی است؛ یعنی استقلال دستگاه قضا حکم می‌کند که دیگران در خصوص این پرونده نه مداخله و نه اظهار نظر کنند و طبیعتا قاضی مربوطه در این مورد رسیدگی خواهد کرد و موکلم دفاعیاتش را انجام خواهد داد.» روزهای زیادی از وعده بازگشتن مهناز افشار به ایران می‌گذرد اما خبری از او نیست و کماکان در آلمان بسر می‌برد و از همان‌جا دادگاه همسرش یاسین رامین و حکم صادره برای او مبنی بر 17 سال زندان را رصد می‌کرد. چندی پیش، پس از بازنشر یک توئیت جنجالی توسط مهناز افشار، غفار دریاباری از طلبه‌های شهر آمل، از این بازیگر به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرد. بازنشر یک توئیت از یک اکانت فیک که با قتل یک طلبه همدانی همزمان شد، اتفاقی بود که باعث شد موجی از حملات به سوی مهناز افشار راه بیفتد. حملاتی که منجر شد به شکایت فردی که با استفاده از عکسش اکانت تقلبی درست شده بود و توئیت جنجالی او را مهناز افشار بازتوئیت کرده بود. این بازیگر این روزها در آلمان بسر می‌برد و قرار بود یک ورک‌شاپ بازیگری در آنجا برگزار کند. او که بعد از آن ماجرا توئیتی منتشر نکرد، اما در اینستاگرام استوری‌هایی به فراخور روز می‌گذارد. روز معلم را تبریک می‌گوید و تبلیغ کارگاه بازیگری‌اش را می‌کند.

اما با این حال مهناز افشار ساعتی قبل در توییترش در واکنش به این اخبار نوشت: سوال از این مضحک تر که آیا مهناز افشار از ایران فرار کرده است؟ خیر، مهناز افشار به خانه خود باز خواهد گشت.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر