کد خبر: 65389
A

امام جمعه اهواز به شورای این شهر اخطار داد؛ چرا فقط کوچه ما را آسفالت کردید!

حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در منزلی در یک محله تقریباً پایین شهر ساکن شده است چند روز پیش شهرداری اهواز فقط اقدام به آسفالت کردن کوچه‌ای که منزل وی در آن قرار داشت، کرد. بعد که ایشان متوجه این موضوع شد به شورای شهر اخطار داد که می‌آیید همه محله را آسفالت می‌کنید وگرنه فردا در نمازجمعه اعلام عمومی می‌کنم که فقط کوچه ما را درست کردید.

امام جمعه اهواز به شورای این شهر اخطار داد؛ چرا فقط کوچه ما را آسفالت کردید!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران  حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در منزلی در یک محله تقریباً پایین شهر ساکن شده است

 

چند روز پیش شهرداری اهواز فقط اقدام به آسفالت کردن کوچه‌ای که منزل وی در آن قرار داشت، کرد. بعد که ایشان متوجه این موضوع شد به شورای شهر اخطار داد که می‌آیید همه محله را آسفالت می‌کنید وگرنه فردا در نمازجمعه اعلام عمومی می‌کنم که فقط کوچه ما را درست کردید. شهرداری هم ماشین‌آلات خود را به کوچه‌های منطقه آورده و درحال آسفالت خیابان‌هاست. مردم ضمن استقبال از این روحیه، امیدوارند که این روحیه ساده‌زیستی و مردم‌داری تا آخر ادامه داشته باشد و با توجیهات اطرافیان عوض نشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر