کد خبر: 65717
A

دخترکُشی در زرندیه مرکزی/ پدر خانواده به قتل فررندش اعتراف کرد

پدری که بعد از قتل دختر جوانش او را در بیابان‌های اطراف شهرستان زرندیه رها کرده بود، در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

دخترکُشی در زرندیه مرکزی/ پدر خانواده به قتل فررندش اعتراف کرد

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پلیس، سرهنگ "محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در روزهای پایان فروردین ماه سال جاری، جسد خانم جوان فاقد هر گونه مدارک هویتی در بیابان‌های اطراف شهرستان زرندیه کشف شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی، هویت این فرد که ساکن یکی از شهرهای استان تهران بود، مشخص و خانواده او شناسایی و تحت بازجویی‌های مقدماتی قرار گرفتند.

سرهنگ"روشندل" با بیان اینکه پس از بررسی سیستم جامع و استعلام فقدانی اشخاص مشخص شد که فقدانی مقتول تا کنون به پلیس اعلام نشده بود، افزود: در مراحل بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان، ظن آنان به پدر خانواده زیاد شد و سرانجام با به دست آمدن اسناد و مدارک لازم، او به قتل دختر جوانش به علت برخی مشکلات رفتاری و اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف پدر خانواده به قتل فررندش، پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر