کد خبر: 65811
A

مولاوردی خطاب به یک خبرنگار: پیمان مولاوردی هیچ نسبتی با من ندارد

عصر امروز یک خبرنگار در توئیتی با اشاره به آزادی نزار زکا خطاب به شهیندخت مولاوردی نوشت: احتمالا آزادی نزار زکا برای برادرزاده خانم مولاوردی (پیمان مولاوردی ) که در تشکیل پرونده برای این فرد لبنانی - آمریکایی و بازداشت او نقش کلیدی داشت . ناراحت کننده است! دقایقی پس از انتشار این توئیت شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این توئیت نوشت. برادر زاده که سهل است اگر مدرکی ارائه دهید که یک نفر از بستگان دور و نزدیک ما نامش پیمان است به شما خدا قوت می گویم.

مولاوردی خطاب به یک خبرنگار: پیمان مولاوردی هیچ نسبتی با من ندارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عصر امروز یک خبرنگار در توئیتی با اشاره به آزادی نزار زکا خطاب به شهیندخت مولاوردی نوشت: 

احتمالا آزادی نزار زکا برای برادرزاده خانم مولاوردی (پیمان مولاوردی ) که در تشکیل پرونده برای این فرد لبنانی - آمریکایی و بازداشت او نقش کلیدی داشت . ناراحت کننده است!

 

دقایقی پس از انتشار این توئیت شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این توئیت نوشت. برادر زاده که سهل است اگر مدرکی ارائه دهید که یک نفر از بستگان دور و نزدیک ما نامش پیمان است به شما خدا قوت می گویم. 

 

گفتنی است نزار زکا که سه سال پیش به دعوت معاون وقت ریاست جمهوری یعنی شهیندخت مولاوردی به ایران آمده بود هنگام بازگشت در فرودگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شد پس از این بازداشت بود که رسانه های اصول گرا از جمله فارس، تسنیم و کیهان عناوین اتهامی بسیاری را متوجه مولاوردی کردند. 

 

شهیندخت مولاوردی در واکنش به آزادی زکا در کانال تلگرامی خود نوشت: 
 
بالاخره نزار ذکا به گفته سخنگوی قوه فضاییه در یک فرآیند کاملا قضایی مشمول آزادی مشروط شده و دیروز در بیروت تحویل حزب الله لبنان شد؛ همان طور که چندی قبلی
هما هودفر و دیگرانی البته با کمی تفاوت در فرآیندها! ایران را ترک کردند و بدین ترتیب علی الظاهر پرونده های جنجالی و سنگین جاسوسی یکی پس از دیگری مختومه شده و  ختم به خیر می شود.

 

photo_2019-06-12_16-53-21

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر