کد خبر: 66083
A

مصرف ماده مخدر گل در بین دانشجویان رو به افزایش است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه حوزه دانشجویی نیازمند توجه ویژه است، گفت: علی‌رغم اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته، مصرف ماده مخدر گل روند رو به رشدی در بین دانشجویان دارد که این موضوع نیازمند توجه ویژه است.

مصرف ماده مخدر گل در بین دانشجویان رو به افزایش است

به گزارش دیده بان ایران، پرویز قزلباش ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه در بدو ورود برای همه دانشجویان پرونده سلامت روان تشکیل می‌شود، افزود: پارسال 200 نفر از دانشجویان غربال شده و تا پایان تحصیل تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه دانشجویی نیازمند توجه ویژه است، ادامه داد: علی‌رغم اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته مصرف ماده مخدر گل روند رو به رشدی در بین دانشجویان دارد که این موضوع نیازمند توجه ویژه است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: حوزه اعتیاد حوزه بسیار فراخی است و بحث درمان در آخر کار قرار دارد و باید بر اقدامات پیشگیرانه توجه ویژه مبذول داشت و هر اقدامی که منجر به کاهش آمار در این حوزه شود، قابل ستایش است.

در ادامه این جلسه، فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه خودروهای ما ظرفیت سرعت بالای 80 را ندارد، گفت: ساختار خودروهای داخلی از کیفیت پایینی برخوردار است، به همین دلیل ما شاهد تصادفات منجر به فوت هستیم.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پارسال افزایش قابل توجهی در حوزه قتل در سطح استان داشتیم که با توجه به اقتدار دادگستری استان در اجرای حکم اعدام محکومان، شیب قتل با سراشیبی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه احساس تبعیض اجتماعی، پرخاشگری را در سطح اجتماع رواج می‌دهد، عنوان کرد: زنجان جزو معدود استان‌های کشور است که به فاصله یک خیابان افراد به دو دسته فقر مطلق و غنای مطلق تقسیم می‌شوند.

این مسئول، ضربه زدن به شبکه قاچاق موادمخدر را اولویت این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا 631 معتاد دستگیر شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر