کد خبر: 66238
A
دادستان عمومی و انقلاب مازندران:

17 نفر در ارتباط با ناهنجاری اخلاقی در سد لفور بازداشت شدند

سیدیونس حسینی‌عالمی، دادستان عمومی و انقلاب مازندران درباره آخرین وضعیت پیگیری قضایی ناهنجاری اجتماعی در منطقه لفور سوادکوه گفت: تمامی متخلفان این پرونده که شامل 17 نفر بودند دستگیر و در بازداشت به سر می‌بردند.

17 نفر در ارتباط با ناهنجاری اخلاقی در سد لفور بازداشت شدند

به گزارش دیده بان ایران، سیدیونس حسینی‌عالمی، دادستان عمومی و انقلاب مازندران درباره آخرین وضعیت پیگیری قضایی مسائل اجتماعی در منطقه لفور سوادکوه بیان کرد: تمامی متخلفان این پرونده که شامل 17 نفر بودند دستگیر و در بازداشت به سر می‌بردند.

 

وی با بیان اینکه مراحل قضایی این پرونده در حال انجام است، افزود: متخلفان شامل چند مرد و زن بودند که در مجموع 17 نفر از افرادی که این ناهنجاری اجتماعی را رقم زده بودند، توسط مراجع قضایی دستگیر شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه از این تعداد متخلفان دو نفر مازندرانی و بقیه غیربومی استان و مسافر بودند، تصریح کرد: افرادی که قایق‌ها را نیز در اختیار متخلفان قرار داده بودند، نیز به عنوان و جرم توسط دستگاه قضایی شناخته شده و پرونده آنها در جریان است.

 

وی متذکر شد: این متخلفان به صورت برنامه‌ریزی شده و به قصد هنجارشکنی وارد محوطه‌ای از سد شدند که امکان حضور و استفاده در شرایط عادی ممکن است، وجود نداشته باشد.

 

حسینی‌عالمی همچنین خاطر نشان کرد: میانگین سنی متخلفان نیز 30 تا 35 سال بوده است.

 

در روز عید فطر عده‌ای با هنجارشکن با پوششی عجیب و بسیار زننده به صورت مختلط با قایق به تفریح پرداختند.

 

منبع: الف 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر