کد خبر: 66359
A

توضیحات دادستان تهران درباره روند رسیدگی به پرونده مدیر مالى یکى از شرکت‌هاى زیرمجموعه وزارت نفت

دادستان تهران در خصوص بازداشت مدیر مالى یکى از شرکت‌هاى زیرمجموعه وزارت نفت گفت: این مساله فعلا در دادسراى جرایم پولى و بانکى در حال رسیدگى است و تحقیقات در حال انجام است و اقدامات خوب احتیاطى صورت گرفته و برای وجوهى که مدنظر بوده کاملا حساب‌ها مسدود شده و مرتکبین هم دستگیر شدند.

توضیحات دادستان تهران درباره روند رسیدگی به پرونده مدیر مالى یکى از شرکت‌هاى زیرمجموعه وزارت نفت

به گزارش دیده بان ایران، على القاصى‌مهر، دادستان تهران در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالى قضایى با آرمان‌هاى امام راحل در اولین روز هفته قوه قضاییه و در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل یک زندانى در زندان مرکزى تهران بیان کرد: پرونده در حال بررسى است و ریاست محترم قوه قضاییه هم دستور دادند به طور ویژه بررسى شود و احیانا اگر قصورى بود، با فرد متخلف برخورد شود.

وى تصریح کرد: درباره افرادى که مرتکب قتل بودند و دخیل بودند با فوریت پرونده را پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستادیم و در حال رسیدگى است و در آینده نزدیک حکم صادر مى‌شود.

دادستان تهران در ادامه و در خصوص بازداشت مدیر مالى یکى از شرکت‌هاى زیرمجموعه وزارت نفت گفت: این مساله فعلا در دادسراى جرایم پولى و بانکى در حال رسیدگى است و تحقیقات در حال انجام است و اقدامات خوب احتیاطى صورت گرفته و برای وجوهى که مدنظر بوده کاملا حساب‌ها مسدود شده و مرتکبین هم دستگیر شدند./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر