کد خبر: 66538
A

معاون ۸ شغله وزیر ورزش کیست؟/ وزارت ابوالمشاغل‌ها!

وزیر ورزش و جوانان در یک روز ۸ حکم برای معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش صادر کرده است! مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تاریخ 27 خردادماه امسال 8 حکم برای ژاله فرامرزیان صادر کرده که به شرح زیر است: * رئیس کمیته نظارت ارزیابی و مدیریت عملکرد * رئیس کمیته فرهنگ و توسعه فرهنگ سازمانی * رییس کمیته آمار بخشی * رئیس کمیته برنامه ریزی عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات * رئیس کمیته مدیریت سرمایه انسانی * رئیس کمیته مهندسی نقش و ساختار * رئیس کمیته بهبود نظام ها و فناوری های مدیریتی * رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری فرامرزیان علاوه بر ریاست کمیته‌های نامبرده، عضو هیات رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است.

معاون ۸ شغله وزیر ورزش کیست؟/ وزارت ابوالمشاغل‌ها!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  با رفتن علی آقازاده از معاونت مالی و توسعه منابع وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر در حکمی 10 آبان سال 96 ژاله فرامرزیان را به عنون معاونت مالی منصوب کرد.

فرامرزیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش تحول اداری است و پیش از این به مدت 3.5 سال در سمت مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور خدمت کرده است.

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان یک‌سال نیز عهده‌دار سمت معاونت برنامه ریزی منابع و هماهنگی امور استان های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم بوده است.

وی بعد از حضور در وزارت ورزش برنامه‌های خوبی برای فدراسیون‌های ورزشی داشت اما موضوعی که اخیراً برای وی اتفاق افتاده مربوط به احکامی است که در یک روز توسط وزیر ورزش صادر شده است.

شاید جالب باشد به این نکته اشاره کنیم که معاونت مالی وزارت ورزش نیز شغل‌های متعددی دارد و در کمیته‌های مختلف به عنوان رئیس فعالیت می‌کند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تاریخ 27 خردادماه امسال 8 حکم برای ژاله فرامرزیان صادر کرده که به شرح زیر است:

* رئیس کمیته نظارت ارزیابی و مدیریت عملکرد

* رئیس کمیته فرهنگ و توسعه فرهنگ سازمانی

* رییس کمیته آمار بخشی

* رئیس کمیته برنامه ریزی عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات

* رئیس کمیته مدیریت سرمایه انسانی

* رئیس کمیته مهندسی نقش و ساختار

* رئیس کمیته بهبود نظام ها و فناوری های مدیریتی

* رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری

فرامرزیان علاوه بر ریاست کمیته‌های نامبرده، عضو هیات رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر