کد خبر: 67298
A

کنایه عضو شورا به معاون حمل و نقل شهرداری تهران : پورسیدآقایی مثل روحانی نظرسنجی می‌کند!

به دنبال بی توجهی معاون شهردار تهران به نظرات شهروندان و مشکلات پیش آمده در اجرای طرح ترافیک جدید در تهران، که در نظر سنجی اخیر دیده بان ایران هم شهروندان نظر خود را درباره طرح ترافیک بیان کردند. یک عضو شورای شهر از نحوه اجرای طرح ترافیک جدید تهران و عملکرد معاون حمل و نقل انتقاد کرد. حجت نظری گفت: حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون شهردار تهران گفت: ایشان می‌گویند ما نظرسنجی کرده‌ایم اما به نظر می‌رسد این نظرسنجی‌ها شبیه نظرسنجی‌های رئیس جمهور است. آقای پورسیدآقایی از منظر خودش نظرسنجی می‌کند و به موضوع نگاه می‌کند و همان‌طور که دوست دارد موضوع را می‌بیند. حجت نظری گفت: بهتر است چند فقره از همین پرسش‌نامه‌ها را برای اعضای شورا می‌آوردید و نشان می‌دادید تا ببینیم چه کسانی با اجرای این طرح کاهش آلودگی هوا موافق بوده‌اند. این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در گزارش ارائه شده اعلام می‌شد که سال گذشته چقدر درآمدزایی شده است و در کجاها مصرف شده است.

کنایه عضو شورا به معاون حمل و نقل شهرداری تهران : پورسیدآقایی مثل روحانی نظرسنجی می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظرم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مانند رئیس جمهور نظرسنجی می‌کند.

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی معاون شهردار تهران گفت: ایشان می‌گویند ما نظرسنجی کرده‌ایم اما به نظر می‌رسد این نظرسنجی‌ها شبیه نظرسنجی‌های رئیس جمهور است.

وی افزود: آقای پورسیدآقایی از منظر خودش نظرسنجی می‌کند و به موضوع نگاه می‌کند و همان‌طور که دوست دارد موضوع را می‌بیند.

حجت نظری گفت: بهتر است چند فقره از همین پرسش‌نامه‌ها را برای اعضای شورا می‌آوردید و نشان می‌دادید تا ببینیم چه کسانی با اجرای این طرح کاهش آلودگی هوا موافق بوده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در گزارش ارائه شده اعلام می‌شد که سال گذشته چقدر درآمدزایی شده است و در کجاها مصرف شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر