کد خبر: 67405
A

انتشار فیلم خصوصی یک "رفتگر شهرداری" در میان همسایه ها به قصد انتقام‌جویی

:فردی که در شبکه‌ اجتماعی واتس‌اپ اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و انتشار فیلم خصوصی از همسایه خود کرده بود، بعد از دستگیری گفت قصد انتقام‌جویی داشته است. سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه‌وبویراحمد دراین‌باره توضیح داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی‌بر انتشار فیلم کوتاه از زندگی شخصی و شغل او که رفتگر شهرداری است و نیز ارسال مطالب توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی واتس‌اپ، بررسی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات پلیسی در خصوص پرونده، فردی که مرتکب این عمل شده بود، شناسایی و طبق دستور مقام قضائی به مقر پلیس فراخوانده شد.

انتشار فیلم خصوصی یک "رفتگر شهرداری" در میان همسایه ها به قصد انتقام‌جویی

به گزارش سرویس اجتماعی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ فردی که در شبکه‌ اجتماعی واتس‌اپ اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و انتشار فیلم خصوصی از همسایه خود کرده بود، بعد از دستگیری گفت قصد انتقام‌جویی داشته است.

سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه‌وبویراحمد دراین‌باره توضیح داد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی‌بر انتشار فیلم کوتاه از زندگی شخصی و شغل او که رفتگر شهرداری است و نیز ارسال مطالب توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی واتس‌اپ، بررسی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات پلیسی در خصوص پرونده، فردی که مرتکب این عمل شده بود، شناسایی و طبق دستور مقام قضائی به مقر پلیس فراخوانده شد.

سرگرد شهبازی‌پور گفت: متهم در تحقیقات ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در نهایت با مشاهده ادله و مستندات، ضمن اعتراف به انجام عمل مجرمانه خود، انگیزه‌اش را انتقام‌جویی به علت اختلافات شخصی با همسایه خود عنوان کرد.

سرگرد شهبازی‌پور با بیان اینکه توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی جرم است، گفت: افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ در این فضاها توهین به افراد از شایع‌ترین جرائم است که مطابق قانون‌، جرم محسوب می‌شود و دارای مجازات است، بنابراین با توجه به نوع توهین‌، مجازات آن نیز متفاوت است و در صورت شکایت‌کردن توسط شاکی‌، پیگیری قضائی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

 

23302

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر