کد خبر: 67605
A
نماینده ولی فقیه در سپاه:

کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه‌زدن به حقوق عمومی است/ مروجان بدحجابی می‌خواهند امنیت جامعه را بگیرند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه‌زدن به انقلاب پیش گرفته و می‌خواهد یکی از نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل کند، گفت: کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است.

کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه‌زدن به حقوق عمومی است/ مروجان بدحجابی می‌خواهند امنیت جامعه را بگیرند
به گزارش دیده بان ایران، عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در اجتماع بزرگ دختران انقلاب در گرگان بیان کرد: امروز بحث حجاب یک مسأله شخصی نیست زیرا حجاب و عفاف میدان نبرد استکبار جهانی واقع شده است.

 

وی با مقایسه نگاه به زن در دو تفکر «انقلابی» و «ابزاری» گفت: زن در نگاه اسلام تربیت کننده نسل ایثارگر و انقلابی است و طبق گفته امام (ره) اگر زنان در انقلاب نبودند، انقلاب پیروز نمی‌شد.

 

حاجی صادقی ادامه داد:  با توجه به اینکه امروز استکبار جهانی نقشه دیگری برای ضربه زدن به انقلاب پیش گرفته و دشمن می‌خواهد یکی از نقاط قوت ما را به ضعف تبدیل کند، توجه به مقوله حجاب بیش از پیش ضروری است.

 

وی افزود : کسانی که بی‌بند و باری را ترویج می کنند، دلسوز بانوان نیستند بلکه می‌خواهند امنیت را از جامعه بگیرند.

 

حاجی صادقی بیان کرد: دشمن سعی می کند حجاب را به عنوان ابزاری مقابل انقلاب قرار دهد تا جوانان ما را اغفال کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه با روحیه جهادی مقابل دسیسه دشمن می ایستیم، از آحاد مردم و مسئولین خواست تا در صیانت و دفاع از حجاب وارد صحنه شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی ضربه زدن به حقوق عمومی است، گفت: تقوا ، جهاد و علم هم برای زن و هم برای مرد است و همه باید به این موضوعات توجه ویژه داشته باشیم.

 

حاجی صادقی در پایان خاطرنشان کرد: در استان گلستان گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند و باید سایر مسئولان هم همت کنند تا رنگ شهر همواره دینی باقی بماند.

 

 

منبع: سپاه‌نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر