کد خبر: 67666
A

یک‌طرفه شدن خیابان ویلا/ در صورت نارضایتی مردم شورای شهر ورود می‌کند

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود شورای شهر به موضوع یکطرفه شدن خیابان شهید نجات الهی(ویلا) در صورت اعتراض و نارضایتی شهروندان خبر داد.

یک‌طرفه شدن خیابان ویلا/ در صورت نارضایتی مردم شورای شهر ورود می‌کند

به گزارش دیده بان ایران، محمد علی کرونی در مورد یکطرفه شدن خیابان ویلا و حذف مسیر شمال به جنوب این خیابان آن هم در غیاب نظرسنجی از کسبه و اهالی و اطلاع رسانی عمومی،  گفت: این اتفاق در راستای تحقق گذر میراث فرهنگی رخ داده است.

او با بیان این که قرار است خیابان ویلا به گذر صنایع دستی تبدیل شود گفت: این تغییر مسیر در کمیسیون فرهنگی و  اجتماعی شورای شهر مطرح شده  و قرار است که با توجه به این که می‌بایست خیابان ویلا به گذر صنایع دستی و یک محل گردشگری تبدیل شود، عرض پیاده رو اضافه شده و یک لاین برای تردد پیاده‌ها افزایش می‌یابد و همچنین یک لاین خیابان به پارک حاشیه‌ای و یک لاین نیز به مسیر تردد خودروها تبدیل شود.

دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این که نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص مثبت بوده و خیابان ویلا به معبری برای گردشگری و گذر صنایع دستی تبدیل خواهد شد، گفت: این طور که به نظر می‌رسد طی هماهنگی شهرداری منطقه و پلیس مقرر شده که این تغییر جهت خیابان به مدت دو هفته بصورت آزمایشی انجام گیرد.

کرونی درباره دور بودن فاصله مسیرهای جایگزین با خیابان ویلا،‌ گفت: قطعا در جلساتی که برای تغییر مسیر این خیابان برگزار شده پلیس هم حضور داشته است و مسیرهای جایگزین مناسب می‌بایست از سوی پلیس معرفی شود.

او با بیان این که رضایت مردم از داشتن یک گذر فرهنگی مهمتر است و در صورت افزایش نارضایتی مردم کمیته حمل و نقل شورای شهر به این موضوع ورود خواهد کرد گفت: البته دقت داشته باشید که تغییر جهت حرکت در این خیابان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد تایید قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر