کد خبر: 67864
A

فروش انگشتر با نشان داعش در نیشابور +عکس

پس از مشاهده اسباب‌بازی‌هایی با شمایل گروه تروریستی داعش در مشهد و جمع‌آوری آن از مغازه‌ها، این بار در اتفاقی تازه انگشتری با نشان پرچم این گروه در یکی از طلافروشی‌های نیشابور دیده شده است.

فروش انگشتر با نشان داعش در نیشابور +عکس

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ پس از مشاهده اسباب‌بازی‌هایی با شمایل گروه تروریستی داعش در مشهد و جمع‌آوری آن از مغازه‌ها، این بار در اتفاقی تازه انگشتری با نشان پرچم این گروه در یکی از طلافروشی‌های نیشابور دیده شده است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، فیروزه و ساعت نیشابور در گفت‌وگو با فارس در رابطه با این موضوع گفت: در این خصوص دستورالعمل یا نامه‌ای از سمت نیروی انتظامی یا اداره صنعت، معدن و تجارت به ما نرسیده است.

مهدی رفیعی خاطرنشان کرد: وقتی چنین اجناسی با چنین شمایلی در بازار توزیع می‌شود به ما اطلاع‌رسانی می‌شود ولی تاکنون چنین اطلاع‌رسانی به ما نشده است.

وی تصریح کرد: صددرصد هم‌اکنون به موضوع ورود پیدا می‌کنم و جلوی گسترش این موضوع در شهر را می‌گیریم و به واحد صنفی اعلام می‌کنیم که جواهر مدنظر را از جمع‌آوری کنند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، فیروزه و ساعت نیشابور ادامه داد: این مطلب اولین موردی است که اطلاع می‌یابم و تاکنون نیز مشاهده نکرده‌ام، ما می‌خواهیم جامعه را اصلاح کنیم، امربه‌معروف در جهت اصلاح جامعه باید باشد و نباید آبروی کسی برده شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: گاهی به‌دلیل تنوع مدل‌ها و عدم اطلاع این اتفاق می‌افتد، مطمئن هستم که سوءنیتی وجود ندارد و با ورود صنف و اطلاع‌رسانی دیگر شاهد چنین مواردی نیستیم.

فروش انگشتر با نشان داعش در نیشابور +عکس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر