کد خبر: 68381
A

ابتکار: امیدواریم به‎زودی زنان را در ورزشگاه‎ها ببینیم

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: امیدواریم به‎زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‎ها باشیم و البته با تدابیر اندیشیده شده، این موضوع تحقق پیدا می‎کند.

ابتکار: امیدواریم به‎زودی زنان را در ورزشگاه‎ها ببینیم

به گزارش دیده بان ایران؛ معصومه ابتکار روز دوشنبه در آغاز سفر یکروزه خود به خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مناسب سازی هایی که در ورزشگاه ها انجام شده، از جمله جداسازی ورودی ها، مسیرها و محل نشستن تماشاگران، به زودی شاهد حضور زنان در ورزشگاه ها خواهیم بود و این وعده وزیر ورزش و جوانان محقق خواهد شد.

وی افزود: در نشست هایی که با هواداران داشتیم نیز بر رعایت شروط تاکید شد و با این تفاصیل زنان را در ورزشگاه ها به زودی خواهیم دید.

ابتکار گفت: مرحله نخست طرح ملی گفت و گوی خانواده نیز در کشور و استان ها اجرایی شده و اجرای مرحله دوم آن نیز آغاز شده است که این مرحله و همچنین طرح ارتقای تابآوری امسال در کشور اجرا می شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده در خصوص تحصیل دانش آموزان، هم اکنون طرح بازماندگان از تحصیل و تحصیل در روستاها نیز پیگیری می شود.

ابتکار افزود: گزارشی در خصوص تحقق ۳۰ درصدی حضور مدیران زن در دولت و استانها نیز در دست تدوین است که آیا این ۳۰ درصد تاکنون اجرایی شده، که این امر در حال پیگیری است و نتیجه آن در هفته دولت نهایی و اعلام خواهد شد.

وی در خصوص مشوق هایی که برای زنان به منظور زادآوری در نظر گرفته شده، نیز اظهار داشت: هم اکنون مرخصی ۹ ماهه و پاس شیر برای زنان برقرار است اما باید این مشوق ها در بخش خصوصی نیز اجرایی شود که هم اکنون پیگیر این موضوع هستیم.

 معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری که امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده در جمع مدیران و مسئولان سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه زنان خراسان شمالی و نیز شورای برنامه ریزی این استان حضور خواهد یافت.

رونمایی از طرح بانوی آب، بازدید از بند نسوان زندان بجنورد و نیز طرح های اشتغال بانوان در شهرستان های شیروان و فاروج از دیگر برنامه هایی است که برای وی در نطر گرفته شده است./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر