کد خبر: 68621
A

واکنش فعال سیاسی اصول گرا به تعطیلی وطن امروز : تعطیلی یک روزنامه شادی ندارد، اما تعطیلی یک «خزعبل‌نامه» چرا! / حرام‌زاده بود و حرام‌زاده زیست و حرام‌زاده مرد!

«هر چیزی که روی کاغذ قطع بزرگ چاپ شود و از نرم‌افزار این‌دیزاین برای صفحه‌آرایی استفاده کند «رسانه» نیست! می‌دانم در این جنگل بی‌قانون که برایمان ساخته‌اند چه حرف عجیبی به نظر می‌رسد؛ اما «رسانه» اصول و قوانینی دارد. در یک حکم‌رانی خوب، انتشار وطن‌امروز به یک هفته هم نمی‌کشید! وطن‌امروز در صورت وجود قانون درست برای مطبوعات و رسانه‌ها یا همان اول انتشار تعطیل می‌شد یا مجبور می‌شد رویه خود را اصلاح کند! تعطیلی یک روزنامه شادی ندارد، اما تعطیلی یک «خزعبل‌نامه» چرا؛ البته اگر در همان ابتدا اتفاق می‌افتاد! بعد از ۱۰ سال خزعبل‌پراکنی؟ گریه هم دارد! وطن‌امروز با رانت و عدم شفافیت مالی متولد شد، با رانت و عدم شفافیت مالی زیست، و با رانت و عدم شفافیت مالی به درک واصل شد! حرام‌زاده بود و حرام‌زاده زیست و حرام‌زاده مرد! لعنت بر او روزی که زاده شد و روزی که سقط شد، تا تاثیر فاجعه‌بار او بر فرهنگ و رسانه کشور دیگر تکرار نشود.»

واکنش فعال سیاسی اصول گرا به تعطیلی وطن امروز : تعطیلی یک روزنامه شادی ندارد، اما تعطیلی یک «خزعبل‌نامه» چرا! / حرام‌زاده بود و حرام‌زاده زیست و حرام‌زاده مرد!
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ علی قنواتی فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتر خود به اظهارنظر پیرامون تعطیلی وطن امروز پرداخت و تعابیر بسیار تندی را به آن روزنامه نسبت داد. او نوشت:

 

«هر چیزی که روی کاغذ قطع بزرگ چاپ شود و از نرم‌افزار این‌دیزاین برای صفحه‌آرایی استفاده کند «رسانه» نیست! 

 

می‌دانم در این جنگل بی‌قانون که برایمان ساخته‌اند چه حرف عجیبی به نظر می‌رسد؛ اما «رسانه» اصول و قوانینی دارد.

 

در یک حکم‌رانی خوب، انتشار وطن‌امروز به یک هفته هم نمی‌کشید! وطن‌امروز در صورت وجود قانون درست برای مطبوعات و رسانه‌ها یا همان اول انتشار تعطیل می‌شد یا مجبور می‌شد رویه خود را اصلاح کند!

 

تعطیلی یک روزنامه شادی ندارد، اما تعطیلی یک «خزعبل‌نامه» چرا؛ البته اگر در همان ابتدا اتفاق می‌افتاد! بعد از ۱۰ سال خزعبل‌پراکنی؟ گریه هم دارد!

 

وطن‌امروز با رانت و عدم شفافیت مالی متولد شد، با رانت و عدم شفافیت مالی زیست، و با رانت و عدم شفافیت مالی به درک واصل شد! حرام‌زاده بود و حرام‌زاده زیست و حرام‌زاده مرد!

 

لعنت بر او روزی که زاده شد و روزی که سقط شد، تا تاثیر فاجعه‌بار او بر فرهنگ و رسانه کشور دیگر تکرار نشود.»


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر