کد خبر: 68882
A

آموزش و پرورش: مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد تومان است/ مهر امسال بیش از ۶۰هزار بازنشسته خواهیم داشت

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان طی ۴۰ سال گذشته تاکنون انباشت شده که بابت این مساله شرمنده همکاران هستیم.

آموزش و پرورش: مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد تومان است/ مهر امسال بیش از ۶۰هزار بازنشسته خواهیم داشت

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید جواد حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل اموزش و پرورش استان در سالن جلسات خانه معلم اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت نظام نیروی انسانی می باشد که بسیاری از معلمان سختی فراوانی را تحمل می کنند.

وی با تاکید بر معرفی خدمات و سختی فرهنگیان به جامعه گفت: باید از برخی از غفلت ها دوری کرده و چهره معلمان را همانطور که خوب و فرهیخته هستند نشان دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقا استانداردسازی مدارس اظهار داشت: در این راستا نرم لرستان از میانگین کشور بالاتر و از سال ۹۲ تاکنون بیش از چهارهزار کلاس درس در لرستان ساخته شده است.

حسینی تصریح کرد: سیل ویرانگر ۴۰۰مدرسه استان را تخریب کرده که وظیفه ما این است به تعهدات عمل کنیم و مدارس را استاندارد تر از قبل بسازیم.

وی گفت: مهرماه امسال پایان مدارس خشت و گلی و کلاس های نفتی خواهد بود که این مهم نیازمند به مدیریت انقلابی و جهادی است.

وی اضافه کرد: همچنین سالتحصیلی جدید هیچ دانش آموزی بدون کلاس درس، بدون معلم و بدون کتاب نخواهد بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مهر امسال بیش از ۶۰هزار بازنشسته و ۲۰هزار نفر ورودی جدید خواهیم داشت که باید این اختلاف ۴۰ هزار نفری را با روش های مختلف جبران کنیم.

حسینی به عملکرد مثبت استان در سیل اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰کانکس به لرستان اهدا شد و ۶۲کانکس دیگر بزودی ارسال می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر