کد خبر: 69217
A
سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای آنلاین خبرداد؛

شکایت شهرداری از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی/ دعوای شهرداری تهران با اسنپ و تپ سی همچنان ادامه دارد

شهرداری تهران برای صدور مجوز تاکسی های اینترنتی از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شکایت کرد. دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی : «خبر مهم: شکایت شهرداری تهران از اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی برای صدور مجوز تاکسی های اینترنتی آقای حناچی؛ دست شما درد نکنه مرسی لطف کردید. به نظر من شما باید آقای پورسیداقایی رو برکنار کنید. ‌اعضای هیات مدیره اتحادیه باید ۶ شهریور به دادگاه بروند و در مقابل شهرداری تهران از اقدامات خودشون برای توسعه فضای کسب و کار و رفاه مردم دفاع کنند.»

شکایت شهرداری از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی/ دعوای شهرداری تهران با اسنپ و تپ سی همچنان ادامه دارد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شهرداری تهران از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شکایت کرده  و دلیل این شکایت صدور مجوز برای تاکسی های اینترنتی است! در رابطه با این موضوع مدت ها بود شهرداری و اتحادیه به توافقی نمی رسیدند؛ اما هر بار پای میز گفتگو تلاش بر حل موضوع می کردند. اما این بار انگار داستان با همیشه فرق دارد!

در این رابطه رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی در گفتگو با کلیک ضمن تایید این خبر گفت: «بارها و بارها از مسئولین می شنویم که می گویند: از استارتاپ ها حمایت می کنیم! اما شهرداری تهران و معاون شهردار تهران، جناب آقایی از اتحادیه در حالی شکایت کرده اند که نسبت به مجوزی که برای تاکسی های اینترنتی صادر کرده ایم، معترضند.»

الفت نسب با اشاره به این نکته که شهرداری از دولت جدا نیست و بخشی از دولت است، اضافه کرد: «شهرداری جزیی از دولت است، چرا که حکمشان از سمت دولت و امضای وزرا صادر می شود. در تمام جلسات هیات دولت هم حضور دارند. با تمام این اوصاف نسبت به مسئله پیش آمده کاملا معترضیم.»

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی با اشاره به این نکته که دلایل محکم و محکمه پسندی در رابطه با این موضوع دارند، تاکید کرد:«وزارت کشور و وزارت صمت مدت هاست در رابطه با تعیین آیین نامه های این مورد مشغول کارند. طی جلساتی قرار شده مجوز جدیدی نیز صادر نشود. طی جلساتی که داشته ایم قرار بر این شده بود که شهرداری بر این مجوزها نظارت کند؛ اما این نکته که شهرداری با علم به تمام این موارد دست به چنین اقدامی زده است برای ما جای سوال دارد.»

 

او ادامه می دهد: «پیش بینی می کنیم تمام این اقدامات در راستای این است که با ورود کامل به این موضوع در قوانین و قیمت ها بتوانند تغییرات ایجاد کنند و معضلات جدیدی برای استارتاپ ها رقم بزنند. از این رو، ما هم با دلایل قوی در مقابل این موضوعات می ایستیم و از حق و حقوق استارتاپ ها حمایت می کنیم. شکایت از اتحادیه استارتاپ ها به معنی شکایت از کل استارتاپ هاست و این با شعارهایی که در رابطه با حمایت از استارتاپ ها می شنویم ،کاملا منافات دارد.»

در این رابطه شایان، شلیله دبیر انجمن کسب و کارهای اینترنتی در توییترش نوشت:

«خبر مهم: شکایت شهرداری تهران از اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی برای صدور مجوز تاکسی های اینترنتی آقای حناچی؛ دست شما درد نکنه مرسی لطف کردید. به نظر من شما باید آقای پورسیداقایی رو برکنار کنید.

‌اعضای هیات مدیره اتحادیه باید ۶ شهریور به دادگاه بروند و در مقابل شهرداری تهران از اقدامات خودشون برای توسعه فضای کسب و کار و رفاه مردم دفاع کنند.»

اسنپ و تپ سی 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر