کد خبر: 69416
A

جزییات دستگیری ۲ باند کیف‌قاپ در شرق تهران

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: سارقان خشنی که در قالب دو باند در شرق پایتخت اقدام به کیف قاپی و سرقت از بانوان می کردند روز گذشته دستگیر شدند.

 جزییات دستگیری ۲ باند کیف‌قاپ در شرق تهران
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ جهانشاه تیموری روز یکشنبه(دیروز)  در گفت وگویی  افزود: یکی از این سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت می کرد و اگر کسی مقاومت از خود نشان می داد با انواع سلاح ها شامل اسپری فلفل، چاقو، زنجیر و ... به وی حمله و آسیب می رساند.

رییس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه این سارق دارای هشت سابقه کیفری نیز بوده،  اظهار داشت: این متهم گوشی موبایل، طلاجات و دیگر اقلام زنانه را به سرقت می برد که ارزش تقریبی اموال کشف شده از وی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: باند سه نفره دیگر  به سرقت ۶ دستگاه خودرو پراید به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: سارقان بعد از سرقت خودرو ها، اقلام داخلی آنها از جمله ضبط،  باند و دیگر تجهیزات را باز کرده و خودرو را به مالخران می‌فروختند.

تیموری ادامه داد: یک دستگاه از خودرو های سرقتی کشف شده و ماموران برای پیدا کردن پنج خودروی دیگر که به مالخران فروخته شده است در حال انجام تحقیقات هستند.

وی در پایان افزود: با اعتراف صریح سارقان با وجود ۱۰ شاکی خصوصی،  سارقان به همراه پرونده مربوطه جهت رسیدگی به دادسرا ارجاع داده شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر