کد خبر: 69526
A

52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری بازداشت شدند

بامداد امروز 52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری دستگیر و بازداشت شدند که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند.

52 نفر در پارتی مختلط شبانه در ساری بازداشت شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس در ساری از دستگیری 52 دختر و پسر در پارتی شبانه در ساری خبر داد و که از این تعداد 29 نفر پسر و 23 نفر هم دختر بودند.

این منبع آگاه با بیان اینکه این افراد عموما دختران و پسران جوان بودند، افزود: وضع ظاهری این افراد نیز بسیار نامناسب بوده است.

وی با تاکید بر مراقبت خانواده‌های که فرزندان جوان و نوجوان دارند، تصریح کرد: بازداشت و یا دستگیری افراد هنجارشکن را جزو ارزش نمی‌دانیم و معتقدیم که باید از ظرفیت و جوانانی، شور، نشاط و هیجان این جوانان باید در جای درست استفاده کرد نه اینکه در قالب عده‌ای هنجارشکن و انجام دهنده رفتار خلاف عرف اجتماعی و دینی معرفی شوند.

این منبع آگاه با بیان اینکه زمانی که نهادهای فرهنگی کارشان را به درستی انجام ندهند و همسویی و نظارت درست بر رفتار نهادهای آموزشی و فرهنگی نباشد، کار دستگاه قضایی و انتظامی که در حلقه آخر اجرای قوانین قرار دارند، زیاد می‌شود، متذکر شد؛ از متولیان فرهنگی تقاضا می‌شود، در حوزه فرهنگ و مسائل مرتبط با آن دقت زیادی به خرج دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر