کد خبر: 69551
A

آیا خبر پناهندگی خبرنگار اصولگرا صحت دارد؟

سردبیر خبرگزاری موج درباره‌ی خبری مبنی بر پناهنده شدن دبیر سیاسی این خبرگزاری که همراه با ظریف به عنوان تیم رسانه‌ای به سوئد رفته بود گفت: ما هم مثل شما در همین حد می‌دانیم که وزرات خارجه اعلام کرده با همین گروهی که به سوئد رفته، برنگشته است.

آیا خبر پناهندگی خبرنگار اصولگرا صحت دارد؟

به گزارش دیده بان ایران، سردبیر خبرگزاری موج درباره‌ی خبری مبنی بر پناهنده شدن دبیر سیاسی این خبرگزاری که همراه با ظریف به عنوان تیم رسانه‌ای به سوئد رفته بود گفت: ما هم مثل شما در همین حد می‌دانیم که وزرات خارجه اعلام کرده با همین گروهی که به سوئد رفته، برنگشته است.

سید علی خیزران -خبرنگار- در توییتی نوشته بود: «‌خبری آمده که امیرتوحید فاضل دبیر سیاسی خبرگزاری موج که در سفر اقای ظریف همراه تیم رسانه‌‌ای بوده، پناهنده شده. انشاءلله دروغ از آب در بیاد.»

امیر مرتضوی سردبیر خبرگزاری موج درباره‌ی این خبر گفت: «ایشان در بخش سیاسی خبرگزاری کار می‌کرد و به همراه وزرات خارجه هم به سوئد اعزام شد؛ ما هم مثل شما در همین حد میدانیم که وزرات خارجه اعلام کرده با همین گروهی که به سوئد رفته، برنگشته است.

او در ادامه گفت: اطلاعات دقیق‌تری نداریم و این خبرهایی که در توییتر منتشر شده مبنی بر اینکه پناهنده شده یا نشده را نمی‌دانیم. فقط می‌دانیم وزارت خارجه اعلام کرده با گروهی که رفته، بازنگشته است. طبیعتا از زمانی که به سوئد رفته تا به حال به محل کار هم نیامده است.

مرتضوی در پاسخ به این پرسش که از طریق خانواده و یا آشنایان ایشان پیگیری انجام شده است یا خیر، گفت: خبر دیگری نداریم، فقط خبر را از وزارت خارجه گرفتیم و در حقیقت دیگر پیگیری‌ای هم نکردیم.

در ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه امروز (دوم شهریور ماه) امیر توحید فاضل در توییترش نوشت: «هر کسی حق دارد برای زندگی خود تصمیم بگیرد. هیچ کس از آینده خبر ندارد. تنها کوته مغزانند که بدون اطلاع حرف می‌زنند»

 

انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر