کد خبر: 69690
A

سقوط پل عابر پیاده در مشهد/5 نفر راهی بیمارستان شدند

رئیس روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مشهد گفت: سانحه سقوط پل عابر پیاده در بزرگراه آزادی مشهد که شب گذشته در پی برخورد یک دستگاه تریلی اتفاق افتاد تعداد پنج مصدوم برجای گذاشت.

سقوط پل عابر پیاده در مشهد/5 نفر راهی بیمارستان شدند

به گزارش دیده بان ایران؛  محمد علیشاهی در رابطه با حادثه سقوط پل عابرپیاده در جاده سنتو و اطلاعات مربوط به مصدومان این حادثه اظهار کرد: سانحه سقوط پل عابر پیاده در بزرگراه آزادی مشهد که شب گذشته در پی برخورد یک دستگاه تریلی اتفاق افتاد تعداد پنج مصدوم برجای گذاشت که چهار تن از آن‌ها خانم و یک آقا بودند.

وی افزود: هر 5 تن مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. خوشبختانه وضعیت مصدومان مناسب بوده و سه تن از آن‌ها از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: درواقع مصدومان، همگی جزو سرنشینان خودرو سواری پرایدی بودند که پل هوایی در هنگام سقوط به خودرو آن‌ها آسیب وارد کرده بود. پس از اطلاع از وضعیت، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام کردیم که خوشبختانه حادثه بزرگی نبود.

گفتنی است؛ که سرپرست معاونت آتش‌نشانی مشهد اعلام کرده که با توجه به ایجاد محدودیت‌ برای تردد خودروها در پی برخورد تریلی با این پل هوایی، نیروهای امدادی آتش‌نشانی عملیات برش‌کاری و جابه‌جایی قطعات فلزی این پل را آغاز کردند و پس از هشت ساعت، عملیات با تلاش 30 آتش‌نشان این مسیر، صبح امروز به‌صورت کامل بازگشایی شد. هم‌اکنون عبورومرور خودروها در این بزرگراه به‌صورت عادی در جریان است./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر