کد خبر: 69698
A

پلیس: ادای الفاظ رکیک و انجام حرکات زشت در اماکن عمومی ممنوع

بر اساس این ماده قانونی، ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی خصوصا واحدهای صنفی ممنوع و صاحبان اماکن عمومی مکلفند فرد یا افراد متخلف را به پلیس معرفی کنند.

پلیس: ادای الفاظ رکیک و انجام حرکات زشت در اماکن عمومی ممنوع

به گزارش دیده بان ایران؛  معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به ماده 24 قانون نظارت بر اماکن عمومی، گفت: ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی از جمله واحدهای صنفی که به صورت مجتمع و پاساژ هستند، ممنوع است و قابلیت پیگرد قانونی دارد.

سرهنگ "تقی افرند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: به موجب ماده 24 قانون نظارت بر اماکن عمومی، هرگونه عملی از سوی متصدیان واحدهای صنفی و مشتریان آنها در اماکن عمومی که موجب سلب آسایش دیگران شود، ممنوع و مورد پیگرد قانونی است.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: بر اساس این ماده قانونی، ادای الفاظ رکیک، ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات زشت در تمامی اماکن عمومی خصوصا واحدهای صنفی ممنوع و صاحبان اماکن عمومی مکلفند فرد یا افراد متخلف را به پلیس معرفی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تخلف از مقررات این آیین‌نامه، برای بار اول به موجب اخطار کتبی و در صورت تکرار طبق ماده 29 قانون نظام صنفی، حسب مورد، موجب لغو موقت یا دائم پروانه کسب می شود و این امر در صورت لزوم مانع از اجرای سایر مجازات‌های اسلامی و قانونی نخواهد شد.#

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر