کد خبر: 70012
A

مراسم تشییع پیکر مهدی شادمانی با حضور وزیر ارتباطات، عادل فردوسی پور و علی دایی برگزار شد+ تصاویر

مراسم تشییع پیکر مهدی شادمانی، روزنامه‌نگار ورزشی صبح امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مهدی شادمانی با حضور وزیر ارتباطات، عادل فردوسی پور و علی دایی برگزار شد+ تصاویر

به گزارش دیده بان ایران؛ این مراسم با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد باقر قالیباف و جمعی از ورزشکاران و اهالی رسانه برگزار شد.

مهدی خیلی مبارزه کرد
عادل فردوسی پور در ابتدای این مراسم گفت: خیلی سخت است که بخواهم درباره مهدی شادمانی صحبت کنم. فقط می توانم بگویم سال‌ها است که او را می‌شناسم و با مهدی کار کردم. در این سه سال که با مهدی همکار بودم به وضوح دیدم چقدر این مرد با بیماری مبارزه کرد. در این سه سال من از او درس گرفتم. 
او گفت: او کارش را خوب بلد بود. جزو قَدَرترین خبرنگاران ورزشی بود و ما یک ورزشی نویس حرفه ای را از دست دادیم. من بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم فقط باید بگویم امروز همه ما داغ‌دار هستیم.

«آماده شدن برای آخرت آسان نیست»
وزیر ارتباطات و فناوری نیز گفت: مهدی شادمانی نماد امید و تلاش و مبارزه بود. همه ما مطالبش را پیگیری می کردیم و امید در وجودمان جان می گرفت. چند وقت پیش مطلبی در فضای مجازی نوشت. در این مطلب آمده بود «آماده شدن برای آخرت ساده نیست».
آذری جهرمی گفت: امشب شب سختی برای خانواده مهدی عزیز است. از خدا می خواهم به اعضای خانواده زنده یاد مهدی شادمانی صبر بدهد. ما این روزنامه نگار را در ابتدای ماه محرم از دست دادیم و امیدوارم آقا امام حسین (ع) در دنیای دیگر همراهی اش کند.

مهدی بخشی توانمند از ناتوانایی های ما بود
 ابوالحسن ریاضی مدیر عامل موسسه همشهری نیز در این مراسم گفت: هر چه بیماری برای او سخت تر می شد عطشش برای رفتن بیشتر. مهدی را دوست داشتیم چون بخشی توانمند از ناتوانی ما بود. 
او در ادامه گفت: او بیمار بود ولی امیدوار، مهدی سخت بیمار بود ولی امید را به دیگران تزریق می کرد. مهدی را دوست داریم چون به ما یادآوری کرد در عمق درد می توان خوشحال بود. تصاویر مهدی همیشه با لبخند ثبت می شد و عکس از او نمی بینید که خنده بر لب نداشته باشد. مهدی نماد تلاش و امید بود.
مهدی شاد رفت
حجت الاسلام محمدرضا زائری استاد حوزه و دانشگاه نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم گفت: مهدی در این چند سال بارها به من پیام می داد. گاهی می گفت فلانی یک کتاب معرفی کن و به مرور این سوال ها سخت تر می شد. نگاه نکنید مهدی امروز اینجا دراز کشیده و خوابیده است او مرد بزرگی بود. امروز او در یک مهمانی بزرگ است و باید پشت سرش نقل و نبات پاشید. گریه و زاری نکنیم که حال او امروز بهترین حال است. 

مهدی شادمانی روزنامه نگار ورزشی برنامه پرطرفدار «نود» و روزنامه هایی چون جهان ورزش، دنیای فوتبال و همشهری جوان بود. وی متولد ۱۳۶۱ در تهران بوده و در ۹ شهریور ماه ۹۸ به علت بیماری سرطان درگذشت. پیکر او امروز تشییع و راهی قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برای خاکسپاری شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر