کد خبر: 70189
A

عضو شورای شهر قم: اطلاعی از سکونت فرزندان سقائیان نژاد در آمریکا نداشتیم/ شورای شهر قم تذکراتی به شهردار داده است

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، گفت: در بحث‌های داخلی شورای شهر قم، قطعا تذکراتی به سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم داده شده و او هم این تذکرات را پذیرفته است.

عضو شورای شهر قم: اطلاعی از سکونت فرزندان سقائیان نژاد در آمریکا نداشتیم/ شورای شهر قم تذکراتی به شهردار داده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین اسلامی با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون شهردار قم و مطرح شدن سکونت فرزندان او در آمریکا، اظهار داشت: ما با عملکرد شهردار کار داریم و آیه شریفه قرآن هم می فرماید "وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى" و معنی آن هم این است که هیچ‌کس بار گناه دیگری را به دوش نمی‌کشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: البته ما از این مسائل آقای سقائیان نژاد و اوضاع و احوال بچه‌هایش اطلاعی نداشتیم، و با توجه به توانمندی‌هایی که او ۱۲ سال بعنوان شهردار اصفهان داشت و همچنین تدین و تخصصش، او را بعنوان شهردار قم انتخاب کردیم؛ و این انتخاب هم بدون توجه به حواشی بود که ما هم بعدها متوجه شدیم.

وی با اشاره به سخن پر سر و صدای شهردار قم مبنی بر این که "فرزندان من سفیران گویای نظام در آمریکا هستند"، گفت: البته شاید منظور ایشان از این سخن، این بوده که نوع رفتاری که این بچه‌ها در آنجا دارند، رفتارهای مناسبی است که می‌تواند خود این رفتارها، به نوعی تبلیغ نظام هم باشد؛ و مسئله دیگری منظورشان نبوده است.

اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا تذکری به شهردار قم بابت مصاحبه اخیرش داده شده است یا خیر؟ گفت: خب! بحث‌های داخلی که هست اما ضرورتی نداشته که باز شده و دامن زده شود؛ این مسائل هست و قطعا مطالب گفته می‌شود؛ و ای کاش ایشان مصاحبه نمی‌کرد.

وی افزود: تذکر در جلسه رسمی یک بحث و در جلسه محرمانه بحث دیگری است؛ این که ما عملکرد شهردار قم را بررسی کنیم، این کار را انجام می‌دهیم اما این که چرا بچه‌های شما در فلان جا هستند، در حیطه وظایف ما نیست.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم افزود: در بحث‌های داخلی شورای شهر قم، قطعا تذکراتی به آقای سقائیان نژاد داده شده و ایشان هم پذیرفته‌اند؛ البته بخشی از مطالب ایشان تقطیع شده و اگر همه را کنار هم بگذاریم، منظور از کلمه [سفیران نظام]، معلوم می‌شود، چیست.

وی اضافه کرد: منظورشان این نیست که حالا فرزند من، سفیری است که بحث کارمندی و حکم دارد؛ اما گاهی که انسان، واژه‌ها را در استخدام سخن و بیان خود در می‌آورد، نمی‌تواند خوب این کلمات را استخدام کند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر