کد خبر: 70291
A

خواستگار قلابی در کانال تلگرامی/سر قرارکه حاضر شدم، نفر سومی از دور عکس می گرفت

خانمی 24 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرده، در کانال همدم یاب شبکه اجتماعی تلگرام با فردی به نام «ل. ت» 28 ساله ساکن تهران آشنا شدم. پس از مدتی گفت وگو در فضای مجازی و تبادل علایق و آشنایی بیشتر باهم قرار ملاقات گذاشتیم و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفتیم غافل از این که ایشان این قرار را با برنامه ریزی هدایت می کند و شخص سومی در حال تصویر برداری از ملاقات وگشت و گذار ماست.

خواستگار قلابی در کانال تلگرامی/سر قرارکه حاضر شدم، نفر سومی از دور عکس می گرفت

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران :خانمی 24 ساله ساکن غرب تهران به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرده، در کانال همدم یاب شبکه اجتماعی تلگرام با فردی به نام «ل. ت» 28 ساله ساکن تهران آشنا شدم. پس از مدتی گفت وگو در فضای مجازی و تبادل علایق و آشنایی بیشتر باهم قرار ملاقات گذاشتیم و به رستوران و چند جای تفریحی و دیدنی رفتیم غافل از این که ایشان این قرار را با برنامه ریزی هدایت می کند و شخص سومی در حال تصویر برداری از ملاقات وگشت و گذار ماست.

یک مقام نیروی انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش گفته، پس از گذشت مدتی از این آشنایی، متهم با وی به دفعات مختلف تماس گرفته و شروع به تهدید و در خواست پول از وی کرده است و حتی چند عکس از این ملاقات ها را برایش فرستاده و تهدید کرده است چنان چه به درخواست های او عمل نکند، تصاویر و شماره موبایلش را در گروه و کانال های غیر اخلاقی منتشر خواهد کرد.

وی بیان کرد: با دریافت شکایت و شرح حال مال باخته، تیم مهندسی پلیس فتا برای شناسایی متهم وارد عمل و در تحقیقات پلیسی متوجه شدند که متهم ساکن تهران است.

رئیس پلیس فتای تهران با اشاره این که با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان پلیس فتا موفق به دستگیری متهم و انتقال وی به پلیس فتا شدند، بیان کرد: متهم که در ابتدامنکر هرگونه جرم ارتکابی بود، پس از مواجهه حضوری با شاکی و مشاهده دلایل پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که به قصد ازدواج دختران مجرد و جوان را اغفال می کرده و چون این ملاقات ها پنهانی و دور از اطلاع خانواده هایشان بوده باتهدید از آنان پول درخواست می کرده است.

سرهنگ کاظمی با بیان این که تحقیق از متهم برای کشف دیگر جرایم مشابه ادامه دارد، به کاربران فضای مجازی تاکید کرد: ازدواج و آشنایی زوجین با یکدیگر نیاز به مداخله اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر دارد و کانال های شبکه های اجتماعی مانند همدم یاب، مکانی قابل اعتماد برای همسرگزینی نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر