کد خبر: 70733
A
سوژه تازه کاربران شبکه های اجتماعی:

آیا این شبنم نعمت زاده همان شبنمِ " دختر وزیر" است؟! + تصویر

صبح امروز دوشنبه 25 شهریور 98 اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده دختر وزیر کابینه اول حسن روحانی در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. اما نکته‌ای که در جریان این دادگاه قابل توجه بود و توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت، پوشش متفاوت شبنم نعمت زاده زمان حضور در دادگاه بود. در حالی که وی در محیط عمومی جامعه دارای پوشش مانتو است، اما امروز هنگام حضور در دادگاه از پوشش چادر استفاده کرد بطوریکه تمام صورتش را پوشانده بود و فقط گاهی بینی خودش را برای نفس کشیدن از زیر چادر بیرون می داد. با این حال تصاویری که صبح امروز از این دادگاه در رسانه ها منتشر شد موجب شوخی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر هم شد تا جایی که برخی از آنها نوشتند که این شبنم آن شبنم نیست.

آیا این شبنم نعمت زاده همان شبنمِ " دختر وزیر" است؟! + تصویر

به گزارش خبرنگار دیده بان ایران؛ صبح امروز دوشنبه 25 شهریور 98 اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده دختر وزیر کابینه اول حسن روحانی در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

اما نکته‌ای که در جریان این دادگاه قابل توجه بود و توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت، پوشش متفاوت شبنم نعمت زاده زمان حضور در دادگاه بود.

در حالی که وی در محیط عمومی جامعه دارای پوشش مانتو است، اما امروز هنگام حضور در دادگاه از پوشش چادر استفاده کرد بطوریکه تمام صورتش را پوشانده بود و فقط گاهی بینی خودش را برای نفس کشیدن از زیر چادر بیرون می داد.

با این حال تصاویری که صبح امروز از این دادگاه در رسانه ها منتشر شد موجب شوخی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر هم شد تا جایی که برخی از آنها نوشتند که این شبنم آن شبنم نیست.

 

704025_297

پوشش متفاوت شبنم نعمت زاده در دادگاه

گفتنی است پیش‌تر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه در نشست هم اندیشی با فعالان و نخبگان حوزه حقوق زنان، اعلام کرد که پوشش زنان در دادگاه نباید الزاما چادر باشد و آن‌ها می‌توانند با پوششی که در محیط عمومی جامعه حضور دارند در دادگاه‌ها هم حاضر شوند.

پوشش متفاوت شبنم نعمت زاده در دادگاه

رئیس قوه قضاییه در این رابطه گفت: معتقدم متهمان زن لزوما نباید چادر بپوشند بلکه می‌توان ترتیباتی اتخاذ کرد که هر متهم زن با همان پوششی که به صورت عادی دارد منتها با رعایت شئونات، در دادگاه، دادسرا و زندان حضور یابد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر