کد خبر: 71263
A
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده برگزار شد

کشف انبار جدید "شبنم نعمت‌زاده" در کرج

قاضی مسعودی‌مقام در ابتدای سومین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده،‌ در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، از کشف یک انبار جدید متعلق به این متهم خبر داد.

کشف انبار جدید "شبنم نعمت‌زاده" در کرج

به گزارش دیده بان ایران؛ سومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام امروز شنبه (۶ مهرماه) در حال برگزاری است. مشروح دادگاه را به نقل از سایت قوه‌قضاییه می‌خوانیم:

قاضی مسعودی مقام در ابتدای دادگاه مفاد ۱۹۳ و ۱۹۴ از قانون آیین دادرسی کیفری را قرائت کرد و گفت: متهمان مواظب اظهارات خود باشند و در موقع محاکمه جز به ادب و نزاکت سخن نگویند. متهمینی که به قید وثیقه آزاد هستند در صورت تغییر آدرس اعلام کنند.

وی ضمن تذکر به متهمان گفت: صداقت را رعایت نمی‌کنید و همچنان به موارد به دور از حقیقیت اصرار می‌ورزید، به تازگی اموالی در کرج از شما کشف و گزارش آن واصل شده است.

رئیس دادگاه مجددا تذکر داد: دفاعیاتی که به دور از واقعیت باشد قابل پذیرش نیست، هر یک از شما تقصیرات را به گردن دیگری می‌اندازید که این مورد توجه دادگاه است.

قاضی مسعودی مقام بیان داشت: حواشی مطرح شده هیچ تاثیری در مسئولیت کیفری شما نخواهد داشت. از شما می‌خواهم حقیقت را بگویید. ما واقعیت را کشف کردیم و بقیه متهمان نیز در حال تعقیب هستند، انبار‌ها در حال کشف است و خروج کالا‌ها از کشور رصد می‌شود.

در این هنگام قاضی مسعودی مقام از متهم لشگری پور خواست به ادامه دفاعیات خود بپردازد.

خبر در حال تکمیل است...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر