کد خبر: 71438
A
در نشست خبری مطرح شد:

غلامحسین اسماعیلی: بازداشت "بیژن قاسم زاده" صحت دارد/ دو قاضی درارتباط با پیگیری عناصری که در داخل قوه قضاییه تحت تعقیب قرار گرفتند، بازداشت شدند

بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در راستای برخورد با فساد در درون قوه قضاییه بازداشت شد.

غلامحسین اسماعیلی: بازداشت "بیژن قاسم زاده" صحت دارد/ دو قاضی درارتباط با پیگیری عناصری که در داخل قوه قضاییه تحت تعقیب قرار گرفتند، بازداشت شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ انتشار خبر بازداشت بیژن قاسم‌زاده، بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه که سال گذشته دستور مسدودسازی تلگرام را صادر کرد، در حالی صبح امروز منتشرر شد که غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبر خود آن را تایید کرد. 

 

به گزارش اعتمادآنلاین، اسماعیلی درپاسخ به سوالی درباره صحت و سقم و علت بازداشت بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه که در فیلترینگ تلگرام نقش داشته است، گفت: «موضوعات را نباید پیوند دهیم. کسی ممکن است هزاران اقدام خوب داشته باشد و ما آن را ارج می‌نهیم اما اگر خطایی مرتکب شود حتما به خطا و اتهام او باید رسیدگی شود. این موضوع ربطی به اینکه  قبلا چه احکامی ایشان صادر کرده است ندارد.»


سخنگیو قوه‌قضاییه همچنین در خصوص بازداشت این دو قاضی توضیح داد: «در پرونده‌ای که قبلا درباره آن بحث شده درارتباط با پیگیری عناصری که در داخل قوه قضاییه تحت تعقیب قرار گرفتند، دو نفر از قضات  که یکی از قضات شاغل و یکی هم‌اخیرا بازنشسته شده بود تا امروز بازداشت شده‌اند.»

 

گفتنی است که صبح امروز خبرگزاری تسنیم خبر منتشر کرد که براساس آن بیژن قاسم‌زاده روز جمعه هفته گذشته با دستور قضایی بازداشت و راهی زندان شده است. بازداشت این بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در راستای برخورد با فساد در درون قوه قضائیه صورت گرفته است. 

به گزارش اعتمادآنلاین، بیژن قاسم‌زاده، بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت که در حال حاضر اعلام شده که دستور جلبش صادر شده است پیش از این دستور فیلترینگ تلگرام را صادر کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر