کد خبر: 71681
A
محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی:

یارانه افراد ثروتمند باید حذف شود/ یارانه حذف‌شده ثروتمندان باید صرف حمایت و رونق تولید شود/ یارانه نیازمندان نباید حذف شود

محمدعلی پورمختار، نماینده مجلس، گفت: کسانی که ثروتمند هستند نیازی به دریافت یارانه ندارند و این مبلغ تاثیری بر زندگی آنها نمی‌گذارد. با حذف یارانه 250 هزار نفر مبلغ بزرگی به دست می‌آید. یارانه حذف‌شده ثروتمندان باید به محل مشخصی واریز شود و صرفاً صرف حمایت و رونق تولید شود.

یارانه افراد ثروتمند باید حذف شود/ یارانه حذف‌شده ثروتمندان باید صرف حمایت و رونق تولید شود/ یارانه نیازمندان نباید حذف شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدعلی پورمختار، نماینده کبودرآهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با تاکید بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان، گفت: مهم نیست چه تعداد از یارانه‌بگیران حذف شده‌اند، بلکه مهم این است که یارانه کسانی که نیازمند نیستند حذف شود.

 

او با اشاره به برخی اعتراضات مبنی بر قطع یارانه افراد نیازمند ادامه داد: چنانچه یارانه نیازمندان به اشتباه حذف شده است، باید حتماً در جمع یارانه‌بگیران قرار گیرد، اما اگر با علم و شناخت وضعیت درآمدی و مالی خانواده یارانه آنها حذف شده است، ایرادی ندارد و قاعده و قانون هدفمندی یارانه‌ها هم بر این موضوع تاکید دارد.

 

این نماینده مجلس با اعلام موافقت با حذف یارانه ثروتمندان تاکید کرد: حذف یارانه ثروتمندان طبق قانون باید رقم بخورد و این اقدام می‌تواند در اقتصاد کشور موثر واقع شود.

 

پورمختار گفت: کسانی که ثروتمند هستند نیازی به دریافت یارانه ندارند و این مبلغ تاثیری بر زندگی آنها نمی‌گذارد. با حذف یارانه 250 هزار نفر مبلغ بزرگی به دست می‌آید. یارانه حذف‌شده ثروتمندان باید به محل مشخصی واریز شود و صرفاً صرف حمایت و رونق تولید شود. اگر اشتباهی در حذف یارانه نیازمندان صورت گرفته باشد، در تعیین مصداق است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر