کد خبر: 71784
A
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس:

یکی از مراکزی که باید اصلاح می‌شد خود قوه قضائیه است/ برخورد با مفسدان با نگاه حزبی نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخورد و مبارزه با فساد به دور از نگاه سیاسی باید باشد.

یکی از مراکزی که باید اصلاح می‌شد خود قوه قضائیه است/ برخورد با مفسدان با نگاه حزبی نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن نوروزی درباره این که چه میزان ضرورت دارد مبارزه با فساد به دور از سیاسی کاری باشد، گفت: مبارزه با فساد سیاسی بازی بردار نیست، این کار باید به دور از هرگونه دیدگاه مغرضانه باشد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخورد با فساد تعارف‌بردار نیست و باید صورت گیرد،‌ عنوان کرد: مبارزه با فساد نباید حزبی باشد بلکه باید به دور از هر نگاهی با آن برخورد کرد، باهم تعارف که نداریم برخورد با مفسد باید در اولویت باشد بدون این که نگاه حزبی در آن نقش داشته باشند.

وی تاکید کرد: هنگامی که ما نگاه حزبی را در مبارزه با فساد دخیل کردیم صد در صد شکست خواهیم خورد و آن زمان است که بگویند موفق نبوده‌ایم.

نماینده مردم رباط کریم درباره اینکه این روزها شاهد هستیم مبارزه با فساد در خود قوه قضائیه هم صورت گرفته است، این اقدام چه تاثیری در جلوگیری از فساد دارد، بیان کرد: صد در صد یکی از مراکزی که باید اصلاح می‌شد خود قوه قضائیه است.

وی ادامه داد: افرادی در داخل قوه قضائیه در سمت‌هایی همچون منشی، مدیر و قاضی بودند که متاسفانه گرفتار شدند به همین دلیل بود که رئیس قوه قضائیه فرمود که نیاز به اصلاح است و هرکسی اگر خلافی را مشاهده کرد اعلام کند که این بهترین کار است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر