کد خبر: 71914
A

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده :امیدواریم حضور زنان در لیگ برتر نیز محقق شود

معصومه ابتکار که برای تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی حضور یافته، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در این مسابقه پیروز شویم و حضور زنان در ورزشگاه استمرار داشته باشد. این مقام مسئول در دولت افزود: تا الان همه چیز خوب پیش رفته و امیدواریم زنان ایرانی بتوانند در فضاهای ورزشی حضور یابند. ابتکار با بیان اینکه منتظر موفقیت‌ و مدال‌آوری دختران ایرانی هم هستیم اضافه کرد: امیدوارم برای بازی‌های لیگ برتر نیز این اتفاق بیفتد و شاهد حضور زنان در ورزشگاه‌ها باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده :امیدواریم حضور زنان در لیگ برتر نیز محقق شود

 به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ معصومه ابتکار که برای تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی حضور یافته، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در این مسابقه پیروز شویم و حضور زنان در ورزشگاه استمرار داشته باشد.

این مقام مسئول در دولت افزود: تا الان همه چیز خوب پیش رفته و امیدواریم زنان ایرانی بتوانند در فضاهای ورزشی حضور یابند.

ابتکار با بیان اینکه منتظر موفقیت‌ و مدال‌آوری دختران ایرانی هم هستیم اضافه کرد: امیدوارم برای بازی‌های لیگ برتر نیز این اتفاق بیفتد و شاهد حضور زنان در ورزشگاه‌ها باشیم.

دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج از ساعت ۱۷ عصر امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا کنون حدود چهار هزار هوادار زن در ورزشگاه حضور یافتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر