کد خبر: 71937
A

عزت‌الله یوسفیان‌ملا: قوه قضاییه باید ملجا و پناهگاه باشد/ روند دستگیری فاسدین در قوه قضاییه ادامه خواهد داشت

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مجلس شورای اسلامی، معتقد است دستگیری قضات فساد از سوی قوه قضاییه موجب افزایش اعتماد عمومی و پیشگیری از وقوع جرم می‌شود. همچنین مردم به رسیدگی دستگاه قضایی بیش از پیش امیدوار می‌شوند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا: قوه قضاییه باید ملجا و پناهگاه باشد/ روند دستگیری فاسدین در قوه قضاییه ادامه خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده آمل و عضو دائم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی،با اشاره به دستگیری 2 قاضی در قوه قضاییه، گفت: می‌گویند هرچه بگندد نمکش می‌زنند/ وای به روزی که بگندد نمک. قوه قضاییه نمک است؛ یعنی اگر جایی فسادی رخ می‌دهد این قوه باید به داد آن برسد. اگر قوه قضاییه خودش نمکی باشد که گندیده شده، نمی‌تواند اقدام مثبتی انجام دهد. مقام معظم رهبری هم فرمودند که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد.

 

او ادامه داد: بنابراین قوه قضاییه باید ملجا و پناهگاه باشد. نباید این ذهنیت وجود داشته باشد که خدایی ناکرده بگویند قوه قضاییه به داد آدم نمی‌رسد. در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده و اقداماتی که پیش از این صورت گرفته بود، همه مطمئن شدند که قوه قضاییه در حال رسیدگی به جرائم است.

 

دستگیری مجرمان در قوه قضاییه نعمت است

 

این نماینده مجلس توضیح داد: دستگیری مجرمان در قوه قضاییه نعمت است. در این شرایط مجرم می‌ترسد و کسانی که علیه مجرم هستند امیدوار می‌شوند که اگر فاسدی را معرفی کردند، حتی اگر آن فرد قاضی هم باشد، قابل تعقیب است و دستگاه قضایی به سراغ آن فرد می‌رود.

 

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه دستگیری قضات فاسد در قوه قضاییه موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود گفت: اعتماد عمومی در پی اقدامات اخیر قوه قضاییه افزایش یافته که نعمت بزرگی برای یک دستگاه محسوب می‌شود. اگر قوه قضاییه می‌خواست تظاهر کند، به راحتی می‌توانست فساد زیرمجموعه‌اش را نادیده بگیرد و کسی هم متوجه نشود.

 

او ادامه داد: اقدامات اخیر قوه قضاییه مایه امیدواری است و امیدواریم این روند کماکان ادامه پیدا کند.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین به تاثیر دستگیری قضات فساد از سوی قوه قضاییه اشاره کرد: اقدامات اخیر قوه قضاییه موجب افزایش اعتماد عمومی و پیشگیری از وقوع جرم می‌شود. همچنین مردم به رسیدگی دستگاه قضایی بیش از پیش امیدوار می‌شوند.

 

یوسفیان‌ملا در پایان گفت: به نظر می‌رسد روند دستگیری در قوه قضاییه ادامه خواهد داشت./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر