کد خبر: 72336
A

کلاهبرداری از ۵۲۴نفر به بهانه استخدام

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: فردی که با درج آگهی جعلی استخدام در سایت دیوار از ۵۲۴ شهروند این استان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری از ۵۲۴نفر به بهانه استخدام
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ فیروز سرخوش نهاد  بیان کرد: چندی پیش یک شهروند همدانی جویای کار پس از مشاهده آگهی استخدام در سایت دیوار ۳۸ هزار تومان بابت جذب در این شرکت به حساب قید شده در متن تبلیغ واریز کرد.

 

وی بیان کرد: پس از واریز وجه نقد، بی درنگ شماره این فرد یکطرفه شده و دیگر امکان تماس با فرد آگهی دهنده سلب شد.

 

رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: شاکی با در دست داشتن مرجوعه قضایی و با مراجعه به پلیس فتا درخواست رسیدگی به این پرونده را کرد.

 

سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: پس از انجام یکسری کارهای کارشناسی شده، متهم ۳۲ ساله در یکی از استان های کشور شناسایی و با دریافت نیابت قضایی دستگیر و به همدان منتقل شد.

 

وی گفت: پس از بررسی مدارک دیجیتالی متهم و اظهارات وی، مشخص شد او با استفاده از این شیوه و شگرد از ۵۲۴ شهروند همدان کلاهبرداری کرده است.

 

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان هشدار داد: برخی افراد سودجو با تبلیغ آگهی های دروغین و با وعده های وسوسه کننده اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی می کنند.

 

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: به منظور پیشگیری از بروز این قبیل تخلف ها، هر گونه پرداخت پول پس از دیدار حضوری و حصول اطمینان از آگهی، صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر