کد خبر: 72342
A

جلوگیری از خروج ۱۸۳ فردی که ممنوع‌الخروج شده بوده بودند در مرزهای خوزستان

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در روزهای اربعین از خروج ۱۸۳ فرد ممنوع الخروج از مرزهای خوزستان جلوگیری شد

جلوگیری از خروج ۱۸۳ فردی که ممنوع‌الخروج شده بوده بودند در مرزهای خوزستان

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ حیدر عباس زاده ظهر امروز پنجشنبه در جلسه امروز ستاد اربعین خرمشهر با حضور وزرای کشور و راه و شهرسازی، اظهار کرد: در ایام اربعین گذرنامه های غیر مجاز ضبط  و از خروج ۱۸۳ ممنوع الخروج جلوگیری شد.

وی به کنترل خروج مواد مخدر عنوان دیگر اقدامات نیروهای امنیتی در مرزهای خوزستان در این مدت اشاره کرد و گفت: در بحث کنترل و ممانعت از خروج مواد مخدر پیش از ۱۰۰ نفر نیرو در هر دور مرز خوزستان مستقر شدند که نتیجه اقدامات  دستگیری ۱۹۴ نفر، کشف ۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دو هزار و ۲۷۸ انواع قرص روانگردان بوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین با بیان اینکه برای تامین امنیت پارکینگ هایی در هرکدام از دو مرز شلمچه و چذابه ۵۰ نیرو مستقر شده است، افزود: در بحث پارکینگ ها از ابتدای صفر ۱۵۰ هزار خودرو وارد و بیش از ۲۰۰ هزار خودرو خارج شده و حتی یک مورد سرقت هم گزارش نشده است.

وی صدور برگه گذر موقت شلمچه را یکی دیگر از اقدامات تاثیر گذار نیروی انتطامی در اربعین دانست و گفت: راه اندازی سیستم صدور برگ تردد در مرز شلمچه نیز از دیگر اقدامات نیوری انتظامی بود که حدود یک هزار و ۱۰۰ برگ گذر موقت در این مدت در این مرز صادر شد.

عباس زاده با یادآور شدن اینکه تامین امنیت مشایه خوزستان از دیگر وظایف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: در بحث مشایه از اهواز تا دشت آزادگان ۱۵۰ هزار نفر شرکت می کنند که برای تأمین نظم و امنیت و کنترل ترافیکی این گروه یک هزار نیرو بسیج شد.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین بر لزوم تداوم روند تامین امنیت استان با وجود درگیری بخش عظیمی از نیروهای انتظامی تاکید کرد و گفت: فعالیت های نیروهای انتظامی در این مدت همچون همیشه ادامه داشته است و از روز گذشته سه باند ورود و خروج سلاح و مهمات غیرمجاز را متلاشی کرده و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز، ۲۰ قبضه سلاح جنگی را از یک گروه و همچنین ۷ هزار و ۴۰۰ فشنگ را از گروه دیگر ضبط شد.

بنا به گفته های وی از ابتدای مواکب و توقفگاه ها و همچنین در مرزها چیدمان بسیار خوبی با توجه به شرایط امنیتی استان وجود داشته که نتیجه آن از ابتدای صفر تاکنون کوچکترین حادثه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در سطح خوزستان وجود نداشته است.

 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر