کد خبر: 72357
A
عضو هیات رئیسه شورای پایتخت:

مخالف جدایی ری از تهران هستیم

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ادله مخالفت شورای شهر با تفکیک ری از تهران به مجلس شورای اسلامی ارایه می‌شود.

مخالف جدایی ری از تهران هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این طرح مختلف هستیم و ادله شورای شهر  در این خصوص از طریق شورای راهبردی به نمایندگان مجلس ارایه می شود.  

وی گفت: حدود دو ماه پیش این طرح با ۳۰  امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سید فرید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.
نژاد بهرام افزود: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید طرح جدایی ری از تهران را امضا کردند.
وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و نباید منافع مشترک بخش های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد.
وی افزود: شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه ای داشته باشند اما این دلیلی بر جدایی آنها از تهران نمی شود.
عضو شورای تهران ادامه داد: این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می شود.
وی با بیان اینکه ممکن است این تصمیم تحت تاثیر فضای انتخابات و فضای سیاسی باشد، گفت: از طریق شورای راهبردی با حضور اعضای شورا و نمایندگان تهران در مجلس و شهردار تهران، این موضوع را پیگیری می‌کنیم./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر