کد خبر: 72664
A

بهره‌برداری مترو ورامین-پیشوا تا تیرماه ۹۹

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۷۹ درصد پروژه مترو انجام شده و این پروژه تا تیرماه ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری مترو ورامین-پیشوا تا تیرماه ۹۹

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم پیشوا، ورامین، قرچک در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب (ع) کارخانه قند ورامین ضمن بررسی مسائل و مشکلات منطقه طی سخنانی اظهار کرد: اقدامات زیادی در دشت ورامین انجام شده است، ولی برخی از افراد معلوم الحال نمی‌توانند ببینند که این همه اقدام در این دیار انجام شده است.

وی با اشاره به این که یکی از اقدامات انجام شده طی دوره نمایندگی بنده استقرار چندین اداره کل بوده است افزود: پیش از این، مردم برای انجام کار‌های اداری به تهران مراجعه می‌کردند، اما اکنون می‌توانند در شهرستان به امورات خود بپردازند.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: اگر خدمت صادقانه وجود داشته باشد مردم به خوبی این خدمات را درک خواهند کرد و قدردان نیز خواهند بود، اما اگر خدمت توام با سودجویی و برخی اهداف غیرخداجویانه باشد مردم نیز بدبین می‌شوند.

نماینده مردم دشت ورامین در مورد احداث مترو در این دیار بیان کرد: تاکنون ۷۹ درصد پروژه مترو اجرا شده است و با وعده معاون رییس جمهور این پروژه تا تیرماه۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر