کد خبر: 73217
A
معصومه آقاپور، عضو فراکسیون زنان مجلس:

طرح موضوع چندهمسری موجب می‌شود کشمکش‌های سیاسی به کشمکش‌های خانوادگی تبدیل شود

معصومه آقاپور، نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط کنونی اولویت همه باید حل مسائل اقتصادی و معیشت خانوار باشد. مطرح کردن موضوعاتی همچون چندهمسری یعنی پاک کردن صورت‌مساله اصلی و متاسفانه عده‌ای از این مساله سوءاستفاده می‌کنند.

طرح موضوع چندهمسری موجب می‌شود کشمکش‌های سیاسی به کشمکش‌های خانوادگی تبدیل شود

به گزارش دیده بان ایران، معصومه آقاپور، نماینده شبستر و عضو فراکسیون زنان مجلس، با اشاره به تبلیغاتی مبنی بر چندهمسری گفت: در شرایط فعلی که در معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستیم و متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در این شاخه بسیار زیاد شده است، طرح موضوع چندهمسری سمی است که به جامعه تزریق می‌شود.

 

او ادامه داد: در شرایط کنونی اولویت همه باید حل مسائل اقتصادی و معیشت خانوار باشد. مطرح کردن موضوعاتی همچون چندهمسری یعنی پاک کردن صورت‌مساله اصلی و متاسفانه عده‌ای از این مساله سوءاستفاده می‌کنند.

 

این نماینده مجلس، با اشاره به اینکه طرح موضوع چندهمسری موجب کشمکش در خانواده‌ها می‌شود، تاکید کرد: طرح موضوع چندهمسری در جامعه موجب می‌شود تعدادی افراد سودجو از این موضوع سوءاستفاده کنند و هر روز کشور را با هزینه‌های بیشتری اداره کنیم. به این ترتیب کشمکش‌های سیاسی به کشمکش‌های خانوادگی تبدیل می‌شود. اما این روش اداره کشور نیست.

 

آقاپور با تاکید بر لزوم تسهیل ازدواج جوانان گفت: در حال حاضر باید اقتصاد و بیکاری را حل کنند. جوانان بیکار هستند و نمی‌توانند به ازدواج فکر کنند، بنابراین باید به جای طرح موضوع چندهمسری، مشکلات جوانان را برای ازدواج حل کرد.

اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر