کد خبر: 73749
A

فروشنده دمنوش‌های تلگرامی برای دختر جوان مزاحمت ایجاد کرد

چندی قبل خانمی 27 ساله به پلیس فتا مراجعه و از گرداننده یک کانال تلگرامی با ادعای مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی‌اش شکایت کرد بنابراین رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان ما قرار گرفت.

 فروشنده دمنوش‌های تلگرامی برای دختر جوان مزاحمت ایجاد کرد
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ چندی قبل خانمی 27 ساله به پلیس فتا مراجعه و از گرداننده یک کانال تلگرامی با ادعای مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی‌اش شکایت کرد بنابراین رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان ما قرار گرفت.
 
شاکی در اظهاراتش گفت: عضو یک کانال فروش دمنوش گیاهی بودم چون سؤالاتی در مورد خواص دمنوش‌ها داشتم به‌همین خاطر با مدیر کانال چند بار گفت‌وگو کردم اما بعد از چند روز، آن شخص به من پیشنهاد دوستی داد و من هم مخالفت کردم تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدم این فرد با عکس‌های پروفایل تلگرامم، صفحه‌ای را در شبکه اجتماعی اینستاگرام درست کرده و به‌نام من از آن سوء‌استفاده می‌کند.
رئیس پلیس فتا ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس فتا شناسایی هویت و مکان متهم را پی گرفتند و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که او مردی 38 ساله و ساکن رباط کریم است. پس از آن با دستور مقام قضایی متهم دستگیر شد و به جرم ارتکابی اعتراف کرد.
متهم در اظهاراتش گفت: پس از اولین گفت‌وگو وقتی متوجه شدم که سؤال‌کننده خانم جوانی است به او پیشنهاد دوستی دادم ولی زمانی که متوجه شدم ایشان تمایلی به دوستی ندارد خواستم با انتشار تصاویرش از او انتقام بگیرم.‌

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر