کد خبر: 74163
A

آیت‌الله علوی گرگانی: اگر مواظب خیانت های افراد نباشیم، معلوم نیست این انقلاب به مسیرخود ادامه دهد

باید مواظب خیانت های بعضی افراد بود. اگر این روزها شاهد حوادثی در جامعه هستیم به دلیل ضعف در عمل و مسئولیت هایی است که به ما واگذار شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی: اگر مواظب خیانت های افراد نباشیم، معلوم نیست این انقلاب به مسیرخود ادامه دهد

به گزارش دیده بان ایران؛آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) بر بصیرت افزایی در برابرفتنه و آمادگی رزمی و فکری همه آحاد مردم در برابر دشمن تأکید کردند و گفتند: اسلام دین حق است و باید به گونه ای در برابر دشمن عمل کنیم که دشمن جرأت طمع به کشور ما را نداشته باشد.

ایشان افزودند: اگر این روزها شاهد حوادثی در جامعه هستیم به دلیل ضعف در عملکرد و پذیرش مسئولیتی است که به ما واگذار شده است.

معظم له ابراز داشتند: ضعف و سستی در مسئولیت ها باعث شده نظام، انقلاب و کشور گرفتار این خسارت در این روزها شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: این جریان اخیر، نشان دهنده توطئه و برنامه ریزی قبلی بوده است و چون کفر باطل هستند، دائم در صدد اختلاف، آشوب و فتنه می باشند.

ایشان افزودند: این مسئله و مسائل دیگر در آینده می طلبد، مسئولین و مردم دشمن را خوب بشناسند، به وظائفی که به آنها سپرده شده، درست عمل کنند، تا از پی این بی مسئولیتی کشور دچار خسارت نشود.

معظم له ابراز داشتند: اگر مسئولین در برابر دشمن بیدار و هوشیار می بودند و به موقع و درست در برابر فتنه عمل می کردند، نباید شاهد این همه خسارت در این حوادث می شدیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: باید مواظب خیانت های بعضی افراد بود. این انقلاب تا اینجا ادامه پیدا کرده، اگر مواظب خیانت های افراد نباشیم، معلوم نیست این انقلاب به مسیرخود ادامه دهد.

معظم له ابراز داشتند: تداوم انقلاب، هوشیار و عمل درست از وظایف را می طلبد./ خبرگزاری حوزه

  

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر