کد خبر: 74337
A

زن رمال میلیاردر دستگیر شد/ ادعای بخت‌گشایی با طلا و اجنه

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زن رمالی با ۳ میلیارد کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم مدعی بود با دادن طلای مال‌باختگان به اجنه بخت‌گشایی می‌کند.

زن رمال میلیاردر دستگیر شد/ ادعای بخت‌گشایی با طلا و اجنه

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ کارآگاه خیراله دولت‌خواه در تشریح این خبر، گفت: اول خرداد ماه سال جاری فردی به کلانتری شهرک ولیعصر مراجعه کرد و عنوان داشت: زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یکی از همسایه ها را گرفت و وقتی علت حضورش را پرسیدم، گفت که رمال است و برای بخت گشایی آمده است، کنجکاو شدم تا نحوه کارش را ببینم و از او خواستم به منزل ما نیز بیاید و او هم پذیرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه گفت که رمال بعد از گذشت مدتی به منزل ما هم آمد و در منزل آلات و ادوات رمالی اش را به ما نشان داد و مشغول کار شد و بعد از چند دقیقه صدایی شنیدیم و او گفت که اجنه برای ادامه فرآیند بخت گشایی طلا می خواهند و اگر طلا در منزل داری بیاور و من هم که باورم شده بود، ادعاهایش درست است چند قطعه طلا برایش آوردم و او هم پس از اتمام کار طلاها را به همراه خودش برد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در همان ابتدای تحقیقات پلیسی، ۲ شاکی دیگر به پایگاه پنجم مراجعه و شکایت های مشابهی را مطرح کردند.

وی بیان داشت: با دستور قضائی دستگیری زن رمال در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم زنی ۴۸ساله و دارای یک مورد سابقه دستگیری منجر به صلح و سازش در کلانتری بوده و فاقد اعتیاد، بی سواد و ساکن تبریز است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، محل سکونت وی در شهر تبریز شناسایی شد، متهم در روز شنبه دوم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر و به همراه همسرش به تهران انتقال یافت.

دولتخواه افزود : متهم اظهار داشت که هر چند وقت یک بار به تهران می آمدم و با چرب زبانی اعتماد افراد را برای انجام رمالی جلب می کردم و پس از انجام یک رشته اقدامات فریبنده و نمایشی موفق به اغفال مشتریان شده و آنان را در شرایط ذهنی قرار می دادم که با میل خود طلاها و اشیاء قیمتی شان را برای بخت گشایی در اختیارم قرار دهند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تاکنون ۳شاکی از این زن شکایت کرده اند و ارزش ریالی طلاهایی که متهم از دریافت کرده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: متهم با دستور بازپرس شعبه ۳دادسرای ناحیه ۱۸تهران به منظور شناسایی سایر شاکیان و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد کلاهبردار که از ساده لوحی و زودباوری مخاطبان خود استفاده می کنند، خودداری کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر