کد خبر: 74596
A

تکذیب اظهارات علی دیواندری درباره تخفیف وام به دستغیب و احسان سخایی

مدیرعامل شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت که مسئول وصول مطالبات این بانک است، اظهارات علی دیواندری دردادگاه مبنی بر اینکه دستغیب از بانک وام گرفته و آن را تسویه نکرده و همچنین بحث تخفیف را کذب محض و نادرست خواند.

تکذیب اظهارات علی دیواندری درباره تخفیف وام به دستغیب و احسان سخایی

به گزارش دیده بان ایران؛ سبزواری در رابطه با اظهارات علی دیواندری در دادگاه رسیدگی به پرونده 9 متهم اقتصادی،گفت: آقای دستغیب وام مورد اشاره علی دیواندری را با بانک تسویه کرده و هیچ گونه تخفیفی هم نگرفته است.

وی افزود: با این وجود با توجه به نادرست بودن ادعای تخفیف ، دخالت آقای سیداحسان سخایی هم برای گرفتن تخفیف بی مورد است.

به گزارش ایسنا، علی دیواندری از متهمان پرونده‌های اقتصادی اخیر یکشنبه 3 آذر ماه 98 در پاسخ به «قاضی موحد» که از او خواست درباره رحمت الله باختری توضیح دهد، گفت: در تاریخ ۲۵.۳.۹۳ که در بانک ملت حضور نداشتم هلدینگ پوششی بانک مصوبه‌ای درباره فروش گازوئیل تصویب می‌کند که باید مبلغ ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از گروه کنکو برای انجام مبادلات اخذ نماید. احسان سخایی (کارگزار دستغیب) به مدیر عامل وقت بانک ملت نامه می‌زند که اختلاف عمیقی وجود دارد و اذعان می‌کند که اصل را به قیمت گازوئیل ۶ سال قبل از ما بگیرید که بانک نمی‌پذیرد. با مهربانی نسبت به دستغیب ۶ میلیون دلار از اصل گرفته نشده و از سال ۹۱ تا ۹۷ نیز سودی گرفته نشده است و مستندات خود را ارائه می‌کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر