کد خبر: 75477
A

آیا جاسازی قرص در شیرخشک صحت دارد؟+ تصویر

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک گفت: خطوط تولید این محصول کاملا اتوماتیک است و انسان در آن‌ها فعالیت نمی‌کند.

آیا جاسازی قرص در شیرخشک صحت دارد؟+ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ جاسازی قرص در شیرخشک تشویش اذهان عمومی است / برخی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند/ نهاد‌های امنیتی به موضوع ورود کنندهانی تحویل‌زاده رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال درباره خبر جاسازی قرص در شیرخشک اظهار کرد: ما به عنوان انجمن تولیدکنندگان این خبر را تکذیب می‌کنیم و این تصویر به قصد تشویش اذهان عمومی طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است چرا که شیرخشک با سلامت نوزادان ارتباط دارد و موضوع مهمی محسوب می‌شود.

امکان ورود قرص به شیرخشک در فرآیند تولید وجود ندارد
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال بیان کرد: چرا که خطوط تولید شیرخشک ۱۰۰ درصد اتوماتیک هستند و انسان در خط تولید فعالیت نمی‌کند و به همین دلیل این امکان وجود ندارد که جسم خارجی در طی فرآیند تولید وارد شیرخشک شود.

تحویل‌زاده اظهار کرد: درخواست ما از نهاد‌های امنیتی این است که به موضوع ورود کنند چراکه برخی به قصد تشویش اذهان عمومی و تخریب فضای امنیتی کشور دست به انتشار تصاویر این چنینی می‌زنند.

جاسازی قرص در شیرخشک صحت دارد؟

نامه منتشر شده کشف شیرخشک اشکال دارد
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال اظهار کرد: اطلاعات گزارش منتشر شده در کنار تصویر شیرخشک با قرص نشان می‌دهد که خبر حقیقی نیست چرا که گزارشی از شکایت به داروخانه وجود ندارد.

او بیان کرد: شیرخشک در شبکه بهداشت توزیع نمی‌شود بلکه تنها داروخانه‌ها محل توزیع و عرضه شیرخشک هستند و در صورتی که موارد این چنینی رخ دهد فرد باید به داروخانه مراجعه و داروساز شکایت فرد را ثبت کند، اما در نامه منتشر شده این فرآیند وجود ندارد./  باشگاه خبرنگاران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر