کد خبر: 75567
A

جزییات ماجرای قتل ناپدری پولدار به دست فرزند در شهرک غرب / گفت و گو با پسر خوانده : پول نزول کرده بودم

شامگاه ۲۱ بهمن سال 97 کشته شدن یک مرد ۶۸ ساله به نام احمد در خانه اش در بولوار دریا در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب قرار گرفت. ماموران به خانه این مرد رفتند و با جسد وی روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد با پیچیده شدن لباس به دور سر و صورتش خفه شده است. به هم ریختگی های خانه فرضیه سرقت را قوت بخشید و ماموران دریافتند احتمالا عامل جنایت یک آشناست. پسر احمد به ماموران گفت: سال ۷۸ مادرم فوت شد و پدرم ازدواج کرد اما نامادری ام هم چند سال بعد به خاطر بیماری فوت شد. به همین دلیل پدرم برای سومین بار با زنی جوان ازدواج کرد که یک پسر خردسال به نام کامبیز داشت. پدرم همان سال ها همه اموالش را به نام من سند زد. پس از چند سال وقتی کامبیز بزرگ شد از این موضوع ناراحت بود. او چند بار با پدرم سر این موضوع بحث کرده بود.

جزییات ماجرای قتل ناپدری پولدار به دست فرزند در شهرک غرب / گفت و گو با پسر خوانده  : پول نزول کرده بودم

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شامگاه ۲۱ بهمن سال 97 کشته شدن یک مرد ۶۸ ساله به نام احمد در خانه اش در بولوار دریا در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب قرار گرفت.

ماموران به خانه این مرد رفتند و با جسد وی روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد با پیچیده شدن لباس به دور سر و صورتش خفه شده است.

به هم ریختگی های خانه فرضیه سرقت را قوت بخشید و ماموران دریافتند احتمالا عامل جنایت یک آشناست.

پسر احمد به ماموران گفت: سال ۷۸ مادرم فوت شد و پدرم ازدواج کرد اما نامادری ام هم چند سال بعد به خاطر بیماری فوت شد. به همین دلیل پدرم برای سومین بار با زنی جوان ازدواج کرد که یک پسر خردسال به نام کامبیز داشت. پدرم همان سال ها همه اموالش را به نام من سند زد. پس از چند سال وقتی کامبیز بزرگ شد از این موضوع ناراحت بود. او چند بار با پدرم سر این موضوع بحث کرده بود. وی ادامه داد: چند ساعت قبل کامبیز با من تماس گرفت و گفت هر چه با پدرم تماس گرفته کسی پاسخ نداده است.من که از شنیدن حرف های کامبیز نگران شده بودم به خانه پدرم رفتم و پس از شکستن در با جسد او روبه‌رو شدم.

بازداشت پسرخوانده

به دنبال اظهارات پسر جوان ،کامبیز به عنوان نخستین مظنون، ردیابی و بازداشت شد. وی که سعی داشت خودش را بی اطلاع از مرگ پدرخوانده اش نشان دهد، گفت: روز جمعه بود و من همراه همسر و دو فرزند خردسالم به خانه ناپدری ام رفته بودم.ما پس از خوردن ناهار خداحافظی کردیم و به خانه مان در کرج برگشتیم.عصر من با ناپدری ام تماس گرفتم اما او پاسخ نداد.من که نگران او شده بودم ماجرا را به برادر ناتنی ام گفتم.

در حالی که تناقض گویی های وی شک پلیس را دو چندان کرده بود، وی به اجیر کردن سه نفر برای سرقت از خانه ناپدری اش اعتراف کرد.

نقشه شوم

وی گفت: مدتی بود مشکل مالی داشتم.پول نزول گرفته بودم و نمی توانستم آن را پس بدهم. چند بار از ناپدری ام پول خواستم اما او هربار بهانه ای می‌آورد. به همین دلیل با مرد جوانی به نام عادل که سابقه دار بود ملاقات کردم. او چند ماه پیش از زندان آزاد شده بود. او که سابقه سرقت از خانه هایی را در تبریز و اصفهان در پرونده اش داشت به من گفت، همراه دو نفر از دوستانش به نام های فرهاد و امیر به خانه پدرم خوانده ام می روند و از آن جا سرقت می‌کنند.

وی در تشریح اجرای نقشه شوم خود گفت: آن روز به همراه همسر و فرزندانم به خانه ناپدری ام رفتیم. هنگام بازگشت به رستوران رفتم و دو پرس غذا گرفتم. من غذاها را به عادل دادم و طبق نقشه عادل و دو نفر از دوستانش مقابل خانه ناپدری ام رفتند و زنگ در را زدند و گفتند که برایش نذری آورده اند. وقتی ناپدری ام در را باز کرد، آن ها وارد خانه شدند. قرار بود فقط از آن جا سرقت کنند اما نمی دانم چطور شد که ناپدری ام را کشتند.

تشریح قتل

با اعتراف های پسر جوان، علی که شروری سابقه دار بود، بازداشت شد و قتل را گردن گرفت. وی گفت: من به همراه فرهاد و امیر به چندین خانه دستبرد زده بودیم.وقتی کامبیز پیشنهاد سرقت از خانه ناپدری اش را داد، پذیرفتیم. ما به آن جا رفتیم اما ناپدری او مقاومت کرد و کلید گاوصندوق را به ما نداد.او شروع به داد و فریاد کرد و فرهاد و امیر که ترسیده بودند، لباس هایی را دور دهان او پیچیدند و از من خواستند تا او را آرام کنم. من هم چند مشت به سرش کوبیدم که باعث مرگ او شد.

با اعتراف های این شرور دو همدست وی نیز بازداشت شدند و جرمشان را گردن گرفتند.بدین ترتیب، برای عادل به اتهام قتل و سرقت ،برای فرهاد و امیر به اتهام معاونت در قتل و مشارکت در سرقت و برای کامبیز به اتهام معاونت در سرقت کیفرخواست صادر وپرونده شان برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است آن ها به زودی از خود دفاع کنند. این درحالی است که اولیای دم برای متهمان اشد مجازات را خواسته‌اند.

منبع: ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر